Το σκάνδαλο που ξέσπασε με το λογισμικό παραποίησης των
τιμών των εκπομπών ρύπων των ντιζελοκινητήρων της Volkswagen θα πλήξει
τη γερμανική οικονομία:
Αυτό τουλάχιστον εκτίμησε σε συνέντευξή του σε γερμανικές τοπικές εφημερίδες ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς.
Μάλιστα, πρόσθεσε πως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης πιθανότατα θα ξεπεράσει αυτή την κρίση.
Αντίθετα με τις δηλώσεις Σουλτς, πάντως, οι υπουργοί Οικονομικών και Οικονομίας της Γερμανίας έσπευσαν να υποβαθμίσουν τον ευρύτερο οικονομικό κίνδυνο για τη Γερμανία λόγω του σκανδάλου.
«Είναι ένα βαρύ πλήγμα για τη γερμανική οικονομία συνολικά. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς τι συνέβαινε στη Volkswagen, είτε από "αμέλεια" ή "πιθανόν ακόμη και με εγκληματική" πρόθεση», επεσήμανε ο κ Σουλτς.
Η διεύθυνση της VW έβαλε κατά μέρος 6,5 δις ευρώ για την κάλυψη του κόστους του σκανδάλου, όμως αναλυτές προβλέπουν πως το πραγματικό κόστος θα είναι πολύ υψηλότερο.
Η εταιρεία, πάντως, έχει ανακοινώσει ότι θα χρειαστεί να ανακαλέσει για επισκευή έως και 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα και βαν, οι κινητήρες των οποίων έχουν εγκατεστημένο παράνομα λογισμικό φτιαγμένο για να παραποιεί τις τιμές των εκπομπών ρύπων σε περίπτωση ελέγχου.
Σημειώνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας κρίσιμος τομέα της οικονομίας της Γερμανίας, της μεγαλύτερης της Ευρώπης. Εταιρείες όπως η VW, η BMW και η Daimler απασχολούν πάνω από 750.000 ανθρώπους.
πηγή
Αυτό τουλάχιστον εκτίμησε σε συνέντευξή του σε γερμανικές τοπικές εφημερίδες ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Μάρτιν Σουλτς.
Μάλιστα, πρόσθεσε πως η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης πιθανότατα θα ξεπεράσει αυτή την κρίση.
Αντίθετα με τις δηλώσεις Σουλτς, πάντως, οι υπουργοί Οικονομικών και Οικονομίας της Γερμανίας έσπευσαν να υποβαθμίσουν τον ευρύτερο οικονομικό κίνδυνο για τη Γερμανία λόγω του σκανδάλου.
«Είναι ένα βαρύ πλήγμα για τη γερμανική οικονομία συνολικά. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς τι συνέβαινε στη Volkswagen, είτε από "αμέλεια" ή "πιθανόν ακόμη και με εγκληματική" πρόθεση», επεσήμανε ο κ Σουλτς.
Η διεύθυνση της VW έβαλε κατά μέρος 6,5 δις ευρώ για την κάλυψη του κόστους του σκανδάλου, όμως αναλυτές προβλέπουν πως το πραγματικό κόστος θα είναι πολύ υψηλότερο.
Η εταιρεία, πάντως, έχει ανακοινώσει ότι θα χρειαστεί να ανακαλέσει για επισκευή έως και 11 εκατομμύρια αυτοκίνητα και βαν, οι κινητήρες των οποίων έχουν εγκατεστημένο παράνομα λογισμικό φτιαγμένο για να παραποιεί τις τιμές των εκπομπών ρύπων σε περίπτωση ελέγχου.
Σημειώνεται ότι η αυτοκινητοβιομηχανία είναι ένας κρίσιμος τομέα της οικονομίας της Γερμανίας, της μεγαλύτερης της Ευρώπης. Εταιρείες όπως η VW, η BMW και η Daimler απασχολούν πάνω από 750.000 ανθρώπους.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg