Ο τρίτος μήνας του 2015 κατά τον οποίο η αγορά αυτοκινήτου κατέγραψε πτώση σε σχέση με το 2014 ήταν ο Οκτώβριος.
Η ανασφάλεια και το σαθρό τοπίο που έχει δημιουργήσει η Κυβέρνηση σ’ ότι αφορά τους φόρους και πιο συγκεκριμένα την αύξηση των τελών κυκλοφορίας, επέφερε δραστική μείωση των πωλήσεων νέα αυτοκινήτων, μετά απο τις συνεχείς ανόδους.
Και αυτό, παρότι ο Οκτώβριος παραδοσιακά είναι ένας καλός μήνας σε ότι αφορά τις πωλήσεις νεων αυτοκινήτων. Θυμίzουμε οτι μείωση των πωλήσεων, σημαίνει και μείωση των εσόδων του κράτους…
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών ανήλθαν σε 4.946, μειωμένες κατά -17,6% ως προς τον Οκτώβριο 2014 (6.003).
Σε βάθος δεκαμήνου Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2015, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +5,5% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2014 (63.130 έναντι 59.848). Πρώτη μάρκα παραμένει η Toyota με μερίδιο 10,7%, ενώ ακολουθούν η Nissan (8,9%), η Volkswagen (8,7%), η Opel (7,9%) και η Peugeot (6,9%).
Σύμφωνα με το ΣΕΑΑ, η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών από τις αρχές του έτους αιτιάζεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, μακροχρόνιας μίσθωσης και επιχειρηματικούς ομίλους.
Ακόμη και με αυτήν την άνοδο, η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται -73,5% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg