Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

Παράταση της απόσυρσης αυτοκινήτων μέχρι τις 20 Απριλίου 2016;;



Στην παράταση της απόσυρσης παλαιών αυτοκινήτων μέχρι τις 20 Απριλίου 2016 προσανατολίζεται η κυβέρνηση με στόχο να τονωθεί η αγορά.


Σύμφωνα με πληροφορίες, σήμερα ή ενδεχομένως αύριο να εκδοθεί Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, που θα προβλέπει την παράταση της απόσυρσης, μέτρο το οποίο τα τελευταία χρόνια συνέβαλε σημαντικά στην ανανέωση του στόλου.
Την ίδια στιγμή περισσότεροι από 50.000 ιδιοκτήτες έχουν καταθέσει τις πινακίδες των οχημάτων τους, νούμερο το οποίο αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά τις τελευταίες δύο ημέρες του έτους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδας (ΣΕΑΑ), από τις αρχές του έτους έως και τις 6 Δεκεμβρίου 2015 είχαν παραληφθεί από τα κέντρα ανακύκλωσης 71.894 επιβατικά αυτοκίνητα. Από αυτά, τα 62.741 (87,3%) «μετατράπηκαν» σε ταξινομήσεις/πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, ενώ τα υπόλοιπα 9.153 (12,7%) δεν αντικαταστάθηκαν με αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Σημειώνεται ότι η κυβέρνηση σχεδιάζει εντός του 2016 να προχωρήσει το σχέδιό της για την επιβολή επιπλέον φόρου σε όλα σχεδόν τα καύσιμα κίνησης – βενζίνη, πετρέλαιο και υγραέριο.

Πάντως και όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής (ΕΛΣΤΑΤ) τον περασμένο Νοέμβριο κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 8.892 αυτοκίνητα –καινούργια και μεταχειρισμένα εξωτερικού– έναντι 7.716 που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά τον Νοέμβριο του 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 15,2%. Ειδικά στα καινούργια επιβατικά, που αποτελούν και το κυρίαρχο κομμάτι της αγοράς, οι ταξινομήσεις, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, εμφάνισαν αύξηση τον Νοέμβριο 17,6% σε σύγκριση με τον Νοέμβριο του 2014.

Συνολικά, την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2015 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 106.680 αυτοκίνητα (καινούργια ή μεταχειρισμένα εξωτερικού) έναντι 93.492 που κυκλοφόρησαν την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2014, παρουσιάζοντας αύξηση 14,1%.

Σε ό,τι αφορά ειδικότερα τις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών, στο ενδεκάμηνο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2015 είναι αυξημένες κατά 6,4% σε σύγκριση με το αντίστοιχο ενδεκάμηνο του 2014. Oπως επισημαίνει ο ΣΕΑΑ, η πρόοδος στις ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών από τις αρχές του έτους οφείλεται στις αυξημένες πωλήσεις αυτοκινήτων προς επιχειρήσεις ενοικίασης, μακροχρόνιας μίσθωσης και επιχειρηματικούς ομίλους, ενώ ακόμη και με αυτήν την πρόοδο η αγορά αυτοκινήτου βρίσκεται 73,2% χαμηλότερα ως προς τον μέσο όρο της δεκαετίας 2000-2009.

Κατάθεση πινακίδων

Προθεσμία δύο ημερών έχουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων που επιθυμούν να καταθέσουν στις εφορίες τις πινακίδες των οχημάτων τους προκειμένου να γλιτώσουν από τα τέλη κυκλοφορίας, το τεκμήριο διαβίωσης αλλά και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης. Μέχρι χθες είχαν κατατεθεί στις εφορίες περισσότερες από 50.000 πινακίδες, ενώ μέχρι και αύριο ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σημαντικά. Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια έχουν τεθεί σε ακινησία πάνω από 650.000 οχήματα, καθώς οι ιδιοκτήτες αδυνατούν να αντεπεξέλθουν στις φορολογικές υποχρεώσεις τους.

Οσοι επιθυμούν να καταθέσουν τις πινακίδες θέτοντας το αυτοκίνητό τους σε ακινησία θα πρέπει να προσκομίσουν στην εφορία:

• Την άδεια κυκλοφορίας.

• Τις πινακίδες κυκλοφορίας.

• Φωτοτυπία της φορολογικής δήλωσης και του αντίστοιχου εκκαθαριστικού του 2015, από όπου πρέπει να αποδεικνύεται ότι ο ίδιος είναι ο κάτοχος του Ι.Χ.

• Απόδειξη πληρωμής των τελών κυκλοφορίας του 2015.

• Αντίγραφο του εντύπου Ε9 από το οποίο προκύπτει ότι (ο φορολογούμενος) έχει ιδιόκτητη θέση στάθμευσης για να αφήσει το όχημά του. Αν το Ε9 δεν περιλαμβάνει θέση στάθμευσης θα πρέπει να προσκομιστεί μισθωτήριο συμβόλαιο για μια θέση πάρκινγκ. Εναλλακτικά μπορεί να προσκομιστεί βεβαίωση από την οποία προκύπτει ότι στον φορολογούμενο έχει παραχωρηθεί μια θέση στάθμευσης από κάποιο άλλο πρόσωπο.

• Αστυνομική ταυτότητα ή σχετική εξουσιοδότηση σε περίπτωση που ο προσερχόμενος δεν είναι ο ιδιοκτήτης.








πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg