Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015

Mercedes-Benz E-Class 2016



Η πρεμιέρα της νέας γενιάς της E-Class δεν απέχει πλέον πολύ μιας και έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί επισήμως στη διεθνή έκθεση του Detroit τον προσεχή Ιανουάριο στην τετράθυρη εκδοχή της.

Μέχρι τότε, όπως όλα δείχνουν, η γερμανική φίρμα θα φροντίσει να κρατήσει ζωντανό το ενδιαφέρον δημοσιοποιώντας αποσπασματικά κομμάτια από το παζλ που θα συνθέσει την νέα και πιο εξελιγμένη από ποτέ, γενιά της E-Class.

Υπό αυτό το σκεπτικό η Mercedes-Benz αποκαλύπτει μια σειρά εικόνων και ένα συνοδευτικό video από το εσωτερικό της νέας 10ης γενιάς ενός από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της, μην αφήνοντας πολλές απορίες σε σχέση με την σχεδίασή του και τη διαθέσιμη τεχνολογία τόσο του εσωτερικού όσο και ορισμένων επιπλέον δυνατοτήτων που άπτονται του συστήματος ημι-αυτόνομης οδήγησης.



Αρχικά, σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση το πρώτο στοιχείο που προκύπτει από τη συνολική εικόνα είναι ότι το εσωτερικό της νέας E-Class αποτελεί μια εξελιγμένη προσέγγιση αυτού της ναυαρχίδας της Mercedes-Benz, S-Class διατηρώντας την ίδια διάταξη της διπλής οθόνης όπου φιλοξενούνται οι λειτουργίες του infotainment αλλά και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων. Επίσης είναι σαφές αλλά και σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενο ότι οι διαφορετικές εξοπλιστικές εκδόσεις της νέας E-Class θα διαθέτουν διαφορετικό συνδυασμό υλικών, τεχνολογίας αλλά και ένα διαφορετικό τιμόνι.

Χαμηλότερα από την κεντρική οθόνη του συστήματος infotainment διακρίνονται τέσσερις στρογγυλοί αεραγωγοί και ένα αναλογικό κομψό ρολό ενώ στο αριστερό άκρο του ταμπλό ξεχωρίζουν οι διακόπτες ορισμένων συστημάτων υποβοήθησης και του ηλεκτρικού χειρόφρενου.

Σύμφωνα με τη συνήθη τακτική των Γερμανών στα νεότερα μοντέλα τους οι διακόπτες ρύθμισης των ηλεκτρικών καθισμάτων και οι λοιπές λειτουργίες τους φιλοξενούνται στο πάνω εσωτερικό τμήμα των θυρών μαζί με τα ηχεία.



Σε ό,τι αφορά τις ενισχυμένες λειτουργίες του εσωτερικού και τα επιπλέον συστήματα άνεσης της νέας E-Class, είναι δεδομένο ότι το νέο μοντέλο θα διαθέτει, μεταξύ άλλων, ένα εξελιγμένο σύστημα ημι-αυτόνομης οδήγησης το οποίο, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί εδώ και καιρό θα της επιτρέπει να παρκάρει χωρίς την παρουσία του οδηγού στο εσωτερικό της με τη βοήθεια smartphone.  Επιπλέον θα παρέχει τη δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιεί το smartphone του ως κλειδί χάρη στην παρουσία ενός συστήματος που ονομάζεται NFC και προϋποθέτει μόνο μια κάρτα SIM ασφαλείας.

Αναλυτικότερα, τo Active Lane Change Assist χάρη στη συνδυαστική λειτουργία καμερών και radar, αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης επιτρέποντας την αυτόματη αλλαγή λωρίδων με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο άνεσης, αλλά και συνιστώντας μαζί με τα ήδη γνωστά Blind Spot Assist και Lane Κeeping Assist ένα επιπλέον σύστημα αποτροπής ατυχημάτων.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του, όταν ο οδηγός ανοίξει το φλας για πάνω από δύο δευτερόλεπτα τότε το Active Lane Change Assist, αναλαμβάνει το σύστημα διεύθυνσης οδηγώντας το αυτοκίνητο στην αντίστοιχη διπλανή λωρίδα αυτομάτως και με ασφάλεια, καθώς τα πολλαπλά όργανα ελέγχου, δηλαδή η κάμερα και τα radar μικρής και μεγάλης εμβέλειας σκανάρουν το χώρο περιμετρικά του αυτοκινήτου και τη διαγράμμιση, διασφαλίζοντας ότι δεν υπάρχει οποιοσδήποτε κίνδυνος από την αλλαγή λωρίδας.

Σύμφωνα με τις συστάσεις της Mercedes-Benz σε περίπτωση που τα παραπάνω συστήματα δώσουν το «ΟΚ», το αυτοκίνητο αλλάζει μόνο του λωρίδα μέσα σε τρία δευτερόλεπτα, ενώ η διαδικασία αυτόματης αλλαγής μπορεί να πραγματοποιηθεί σε ταχύτητες από 80 έως 180 χλμ./ώρα.



Επίσης, όπως διευκρινίζεται, αν το σύστημα για οποιοδήποτε λόγο αντιληφθεί οποιοδήποτε εμπόδιο ή δεν μπορεί να διαβάσει τη διαγράμμιση η διαδικασία αλλαγής λωρίδας ακυρώνεται και το σύστημα απενεργοποιείται. Το ίδιο ισχύει και αν ο οδηγός στρέψει το τιμόνι προς άλλη κατεύθυνση.

Το Active Lane Change Assist αναμένεται να διευκολύνει μια τυπική διαδικασία αλλαγής λωρίδας σε αυτοκινητόδρομο αφήνοντας τον οδηγό να επικεντρωθεί σε πιο απαιτητικές συνθήκες, ενώ σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Mercedes-Benz, θα συμβάλλει στον περιορισμό των αντίστοιχων ατυχημάτων τα οποία στη Γερμανία αντιστοιχούν στο 20% των συνολικών τροχαίων ατυχημάτων.










Πηγή: 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg