Μετά την αποκάλυψη της νέας SL στην έκθεση του Los Angeles το περασμένο Νοέμβριο, η Mercedes-Benz κάνει το επόμενο βήμα στην roadster γκάμα της δίνοντας το στίγμα της, επίσης ανανεωμένης, SLK η οποία πλέον ονομάζεται SLC...
... στο πλαίσιο της πιο ορθολογικής στρατηγικής ονομασιών της φίρμας και θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην έκθεση του Detroit τον προσεχή Ιανουάριο.
Η ανανεωμένη εκδοχή του γερμανικού roadster ξεχωρίζει από την ανασχεδιασμένη γρίλια η οποία υιοθετεί το γνωστό «διαμαντένιο» μοτίβο και πλαισιώνεται από τα νέα φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν LED ημέρας και από τον επιθετικά σχεδιασμένο μπροστινό προφυλακτήρα.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ο επίσης πιο σπορ αισθητικής προφυλακτήρας, τα νέα τεχνολογίας LED φωτιστικά σώματα και οι ανασχεδιασμένες απολήξεις της εξάτμισης, ενώ βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στην μεταλλική ηλεκτρικά αναδιπλούμενη οροφή η οποία μπορεί να ανοίξει ή να κλείσει σε ταχύτητες έως και 40 χλμ./ώρα.
Ο θάλαμος επιβατών εναρμονίζεται με τις τελευταίες gadget και αισθητικές εξελίξεις που έχουν συντελεστεί στη γερμανική φίρμα με γνώμονα πάντα και το σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Έτσι, η νέα SLC διαθέτει ένα νέο σπορ τιμόνι, ανασχεδιασμένο και ψηφιακό πίνακα οργάνων ενώ ενσωματώνει την τελευταία εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Comand το οποίο συνδυάζεται με μια υψηλής ανάλυσης οθόνη επτά ιντσών. Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν τα επιμέρους στοιχεία από αλουμίνιο και ανθρακόνημα και οι νέες δερμάτινες Nappa επενδύσεις.
Μένοντας στο εσωτερικό, η SLC αποκτά ως βασικό στοιχείο του εξοπλισμού της το σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης Dynamic Select το οποίο προσφέρει πέντε επιλογές (Comfort, Sport, Sport+, Eco και Individual) οι οποίες παραμετροποιούν αναλόγως την απόκριση του κινητήρα, του συστήματος διεύθυνσης τις ρυθμίσεις της ανάρτησης και την κλιμάκωση του κιβωτίου.
Ακόμα σημαντικότερες είναι οι αλλαγές στην γκάμα κινητήρων όπου νέα αφετηρία αποτελεί ο κινητήρας των 1.595 κ.ε.κ. της γερμανικής φίρμας με ισχύ 156 ίππων και 250 Nm ροπής ο οποίος εξοπλίζει την έκδοση SLC 180. Η συγκεκριμένη έκδοση επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 7,9 δευτερόλεπτα, έχει μέγιστη ταχύτητα 226 χλμ./ώρα ενώ παράλληλα εμφανίζει μέση κατανάλωση καυσίμου 5,6 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 127 γρ./χλμ.
Την σκυτάλη παίρνει η έκδοση SLC 200 με δίλιτρο κινητήρα απόδοσης 184 ίππων και 300 Nm ροπής ενώ την ισχυρότερη «απλή» έκδοση βενζίνης SLC 300 εξοπλίζει ο κινητήρας των 2.143 κ.εκ. με ισχύ 245 ίππων και 370 Nm ροπής.
Την μοναδική diesel έκδοση του γερμανικού roadster 250 d εξοπλίζει κινητήρας 2.143 κ.εκ. με ισχύ 204 ίππων και 500 Nm ροπής, η οποία είναι και η αποδοτικότερη έκδοση της γκάμας απαιτώντας 4,4 λίτρα καυσίμου/100 χλμ. ενώ εκλύει στην ατμόσφαιρα μόλις 114 γρ./χλμ. διοξείδιο του άνθρακα.
Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση AMG SLC 43 η οποία εφοδιάζεται με διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα με χωρητικότητα 2.996 κ.εκ. ισχύος 367 ίππων και 520 Nm ροπής και επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της περιορίζεται σε 250 χλμ./ώρα.
Όλες οι εκδόσεις της νέας SLC προσφέρουν τη δυνατότητα επιλογής του αυτόματου κιβωτίου εννέα σχέσεων 9G Τronic το οποίο, ωστόσο, αποτελεί βασικό εξοπλισμό για τις SLC 300, SLC 250 d και φυσικά την έκδοση με την υπογραφή του Affalterbach SLC 43.
Πηγή: auto.in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg