Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Porsches 911 2016

Porsche 911 Turbo και Turbo S 2016: Νέα εποχή «μοναδικότητας»

Η γερμανική φίρμα συμπληρώνει την γκάμα της 911 με τις ανανεωμένες εκδοχές των Turbo και Turbo S φροντίζοντας να αναπληρώσει την μέχρι πρότινος Turbo «αποκλειστικότητά» τους...


... με μια σειρά επιπλέον λειτουργιών και ικανοτήτων που σε συνδυασμό με την επιπλέον ισχύ φιλοδοξούν να προσφέρουν μια νέα εμπειρία «μοναδικότητας».



Ξεκινώντας απο την εμφάνιση, οι 911 Turbo ακολουθούν τα αισθητικά χνάρια των υπόλοιπων ανανεωμένων και πλέον, επίσης υπερτροφοδοτούμενων εκδόσεων του εμβληματικού sports car  διαθέτοντας ένα ανασχεδιασμένο μπροστινό τμήμα με «ξαναγραμμένες» εισαγωγές αέρα και νέα ενεργά φώτα ημέρας LED.



Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν το νέο κάλυμμα κινητήρα, ο τροποποιημένος προφυλακτήρας και τα αναβαθμισμένα σχεδιαστικά φωτιστικά σώματα. Την εικόνα της ανανέωσης συμπληρώνουν οι ανασχεδιασμένες χειρολαβές και οι νέες ζάντες που «ντύνουν» τους τροχούς των 20 ιντσών.



Εξίσου «χειρουργική» είναι η προσέγγιση και στο εσωτερικό όπου ξεχωρίζει το νέο σπορ τιμόνι με τον περιστροφικό επιλογέα ο οποίος φιλοξενεί τα προγράμματα οδήγησης (Normal, Sport, Sport Plus και Individual), ενώ στο κέντρο του ταμπλό τοποθετείται η αναβαθμισμένη εκδοχή του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης της φίρμας, Porsche Communication Management. Παράλληλα, το παρών ως μέρος του βασικού εξοπλισμού διατίθεται ηχοσύστημα της Bose.



Στο βασικό εξοπλισμό των Turbo και Turbo S διατίθεται επίσης το πακέτο Sport Chrono Package το οποίο περιλαμβάνει μια νέα λειτουργία η οποία με την ενεργοποίηση του επίσης νέου διακόπτη Sport Response παραμετροποιεί τον κινητήρα και το κιβώτιο με γνώμονα τις επιδόσεις, εξασφαλίζοντας την μέγιστη απόκριση και «βέλτιστη επιτάχυνση» για 20 δευτερόλεπτα.

Στις νέες δυνατότητες συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργία η οποία επιγράφεται PSM Sport Mode και η οποία με το πάτημα ενός κουμπιού παρεμβαίνει στο σύστημα δυναμικής ευστάθειας, περιορίζοντας την επίδρασή του και κατ΄επέκταση, προσφέροντας μια πιο σκληροπυρηνική εμπειρία που δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να «φτάσει πιο κοντά στα όρια του αυτοκινήτου» σύμφωνα με την περιγραφή της Porsche.




Και οι δύο Turbo εκδόσεις εξοπλίζονται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο εξακύλινδρο κινητήρα των 3,8 λίτρων ο οποίος αυξάνει την ισχύ του κατά 20 ίππους, αυξάνοντας τα αντίστοιχα μεγέθη στους 540 ίππους για την 911 Turbo και στους 580 ίππους για την Turbo S.



Χάρη στην επιπλέον ισχύ αλλά και στις υπόλοιπες διαφοροποιήσεις, η 911 Turbo επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα και έχει μέγιστη ταχύτητα 230 χλμ./ώρα ενώ η Turbo S απαιτεί 2,9 δευτερόλεπτα για το sprint των «0-100» με την μέγιστη ταχύτητά της να διαμορφώνεται στα 330 χλμ./ώρα.



Παρά την επιπλέον ισχύ η κατανάλωση καυσίμου τόσο της 911 Turbo όσο και της Turbo S έχει περιοριστεί κατά 0,6 λίτρα/100 χλμ. χάρη σε τροποποιήσεις στο σύστημα διαχείρισης ελέγχου του κινητήρα και το αναβαθμισμένο κιβώτιο με την νέα κλιμάκωση.



Σε ό,τι αφορά τα «διαδικαστικά» οι 911 Turbo και Turbo S θα πραγματοποιήσουν την επίσημη πρώτη τους στην έκθεση του Detroit, τον Ιανουάριο και αμέσως μετά θα ξεκινήσουν την εμπορική τους πορεία από τη Γερμανία με αρχική τιμή τα 174.669 ευρώ.






Πηγή: auto.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg