Σχεδόν ένας μήνας απομένει πλέον από την
επικείμενη παρουσίαση του νέου μικρού γερμανικού SUV το οποίο, θα
τοποθετηθεί στη βάση της αντίστοιχης γκάμας της Audi ξεκινώντας την
πορεία του από την έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.
Η θέση του στην γκάμα και το μέγεθός του το οποίο αναμένεται να είναι αρκετά μικρότερο από το Q3 συνεπάγονται ότι το νέο SUV της Audi θα έχει και μια διαφορετική στόχευση σε σχέση με την πλειονότητα των προτάσεων της γερμανικής φίρμας.
Αυτό αναμένεται να μεταφραστεί σε μια πιο τολμηρή και νεανική σχεδίαση πάντα σε off-road μοτίβο, η οποία θα αναλάβει να διασφαλίσει την απήχησή του στο νεανικό κοινό όπου θα απευθυνθεί.
«Θέλουμε να απευθυνθούμε σε ένα ιδιαίτερα νεανικό κοινό. Το Q2 είναι πολύ διαφορετικό από SUV όπως το Q7. Η σχεδίαση είναι πιο τολμηρή και έντονη ενώ όλα τα αισθητικά στοιχεία του είναι υπερτονισμένα σε σχέση με αυτό που συνήθως θα περίμενε κάποιος από εμάς», επισημαίνει στέλεχος της Audi.
Η θέση του στην γκάμα και το μέγεθός του το οποίο αναμένεται να είναι αρκετά μικρότερο από το Q3 συνεπάγονται ότι το νέο SUV της Audi θα έχει και μια διαφορετική στόχευση σε σχέση με την πλειονότητα των προτάσεων της γερμανικής φίρμας.
Αυτό αναμένεται να μεταφραστεί σε μια πιο τολμηρή και νεανική σχεδίαση πάντα σε off-road μοτίβο, η οποία θα αναλάβει να διασφαλίσει την απήχησή του στο νεανικό κοινό όπου θα απευθυνθεί.
«Θέλουμε να απευθυνθούμε σε ένα ιδιαίτερα νεανικό κοινό. Το Q2 είναι πολύ διαφορετικό από SUV όπως το Q7. Η σχεδίαση είναι πιο τολμηρή και έντονη ενώ όλα τα αισθητικά στοιχεία του είναι υπερτονισμένα σε σχέση με αυτό που συνήθως θα περίμενε κάποιος από εμάς», επισημαίνει στέλεχος της Audi.
Προς την ίδια κατεύθυνση, τις πιο «ηχηρές» αισθητικές προδιαγραφές της
εξωτερικής του εμφάνισης θα πλαισιώσει μια ευρεία γκάμα επιλογών
εξατομίκευσης και χρωμάτων που δεν έχουν προηγούμενο στη φίρμα.
Έτσι, το Q2 αναμένεται να προσφέρει στους ιδιοκτήτες του τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πολλών χρωμάτων και υλικών για τις πλαστικές επιφάνειες και επενδύσεις του εσωτερικού.
Όπως εξάλλου σημειώνει στέλεχος της Audi, «Δεν είδαμε το Q2 ως ένα απλό αυτοκίνητο αλλά ως ένα δυνάμει κομμάτι της αστικής κουλτούρας. Ως ένα αυτοκίνητο που οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν οι ίδιοι να δομήσουν το χαρακτήρα του σύμφωνα με το δικό τους».
Στο ίδιο ακριβώς μοτίβο της νεανικής στόχευσης αναμένεται να κινηθεί και η διαθέσιμη gadget τεχνολογία του η οποία αναμένεται να είναι ακόμα πλουσιότερη σε σχέση με τις μέχρι τώρα συνήθειες της Audi σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αλλά και ως προς τις δυνατότητες διασύνδεσης και αλληλεπίδρασης με άλλες έξυπνες συσκευές.
Όπως εύκολα συμπεραίνει κανείς το Q2 αναμένεται να πρωτοπορήσει σε ένα μεγάλο αριθμό «θεμάτων» σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, τις επιλογές και τα διαθέσιμα gadgets, χωρίς ωστόσο να διεκδικήσει τον τίτλο του τεχνολογικού οδηγού της Audi για την υπόλοιπη γκάμα, σε αμιγώς αυτοκινητιστική βάση.
Έτσι, το Q2 αναμένεται να προσφέρει στους ιδιοκτήτες του τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ πολλών χρωμάτων και υλικών για τις πλαστικές επιφάνειες και επενδύσεις του εσωτερικού.
Όπως εξάλλου σημειώνει στέλεχος της Audi, «Δεν είδαμε το Q2 ως ένα απλό αυτοκίνητο αλλά ως ένα δυνάμει κομμάτι της αστικής κουλτούρας. Ως ένα αυτοκίνητο που οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν οι ίδιοι να δομήσουν το χαρακτήρα του σύμφωνα με το δικό τους».
Στο ίδιο ακριβώς μοτίβο της νεανικής στόχευσης αναμένεται να κινηθεί και η διαθέσιμη gadget τεχνολογία του η οποία αναμένεται να είναι ακόμα πλουσιότερη σε σχέση με τις μέχρι τώρα συνήθειες της Audi σε ό,τι αφορά τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, αλλά και ως προς τις δυνατότητες διασύνδεσης και αλληλεπίδρασης με άλλες έξυπνες συσκευές.
Όπως εύκολα συμπεραίνει κανείς το Q2 αναμένεται να πρωτοπορήσει σε ένα μεγάλο αριθμό «θεμάτων» σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, τις επιλογές και τα διαθέσιμα gadgets, χωρίς ωστόσο να διεκδικήσει τον τίτλο του τεχνολογικού οδηγού της Audi για την υπόλοιπη γκάμα, σε αμιγώς αυτοκινητιστική βάση.
Έχοντας ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με το Α3, το Q2 αναμένεται
να υιοθετήσει μια σειρά turbo τρικύλινδρων και τετρακύλινδρων συνόλων
βενζίνης και πετρελαίου από το πλούσιο οπλοστάσιο του ομίλου σε
συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης το οποίο, ωστόσο, θα διατίθεται ως
επιλογή για τις ισχυρότερες εκδόσεις.
Σε δεύτερο χρόνο αναμένονται και οι απαραίτητες “hot” εκδόσεις με το SQ2 να εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο diesel 2,0 λίτρων με απόδοση που θα φτάσει τους 240 ίππους, ενώ αν και είναι νωρίς, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι την κορυφαία έκδοση RSQ2 θα εφοδιάζει δίλιτρος TFSI με απόδοση που θα ξεπεράσει τους 300 ίππους. Παράλληλα κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα.
Σε δεύτερο χρόνο αναμένονται και οι απαραίτητες “hot” εκδόσεις με το SQ2 να εξοπλίζεται με τετρακύλινδρο diesel 2,0 λίτρων με απόδοση που θα φτάσει τους 240 ίππους, ενώ αν και είναι νωρίς, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι την κορυφαία έκδοση RSQ2 θα εφοδιάζει δίλιτρος TFSI με απόδοση που θα ξεπεράσει τους 300 ίππους. Παράλληλα κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης στην γκάμα.
Auto Express
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg