Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2016

Έλλη Στάη: "Δεν θα επιτρέψω επ΄ουδενί τη σπίλωση του ονόματός μου"

Με οργή αλλά και με αναλυτικά στοιχεία για τις τραπεζικές καταθέσεις της στο εξωτερικό, αντέδρασε η Έλλη Στάη, στα δημοσιεύματα ότι βρέθηκε στη λίστα Μπόργιανς.

Η κυρία Στάη, κατέθεσε υπόμνημα στους οικονομικούς εισαγγελείς μαζί με 32 έγγραφα που αποδεικνύουν τον ισχυρισμό της ότι οι καταθέσεις της και γενικά όλη η περιουσιακή της κατάσταση «είναι νόμιμες, διαφανείς, και πλήρως φορολογημένες».

Στη δήλωση της μιλά για «συκοφαντικά δημοσιεύματα, στημένα πάνω σε ψεύδη και με στόχο την πρόκληση εντυπώσεων σε βάρος της τιμής και της υπόληψής» της και για «κανιβαλισμό που επικρατεί στον δημόσιο χώρο».

«Δεν θα επιτρέψω επ΄ουδενί τη σπίλωση του ονόματός μου ούτε τη χρησιμοποίησή του σε άθλια παιχνίδια εντυπώσεων. Θα υπερασπιστώ άφοβα και μέχρι τέλους στα ελληνικά και ευρωπαϊκά δικαστήρια τα αυτονόητα έννομα αγαθά μου και όλοι όσοι δημιουργούν και αναπαράγουν τη συκοφαντία θα πληρώσουν», τονίζει.

Επιπλέον, επισημαίνει ότι δίνει στη δημοσιότητα το υπόμνημα που κατέθεσε «γνωρίζοντας ότι γίνομαι υποψήφιος στόχος εγώ και τα οικεία μου πρόσωπα, εγκληματιών και τρομοκρατών και ας έχουν την ευθύνη εκείνοι, οι οποίοι όφειλαν να με προστατέψουν και δεν το έπραξαν».


















πληροφορίες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg