Τετάρτη 27 Απριλίου 2016

Τέλη κυκλοφορίας Ι.Χ. με τον μήνα;

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών, ζήτησε από τη Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων να προετοιμάσει τις σχετικές διατάξεις, ώστε να προχωρήσει νομοθετική ρύθμιση...

... για την άρση ακινησίας οχημάτων και για την αναλογική καταβολή τελών κυκλοφορίας έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Σύμφωνα με την πρόταση, οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να παραλαμβάνουν τις πινακίδες τους για διάστημα:

1) Ενός μήνα καταβάλλοντας τα 2/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

2) Τριών μηνών καταβάλλοντας τα 4/12 των ετήσιων τελών κυκλοφορίας.

3) Υπόλοιπο διάστημα έως το τέλος του έτους καταβάλλοντας τα δωδέκατα που απομένουν έως τότε συν 2/12. Σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου η ανάληψη των πινακίδων, θα μπορεί να γίνει μόνο μία φορά μέχρι το τέλος του έτους. Σημειώνεται ότι το προηγούμενο έτος τέθηκαν σε ακινησία περίπου 110.000 αυτοκίνητα.

Για παράδειγμα, φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του όχημα 4.500 κυβικών εκατοστών, μοντέλο 2007, ο οποίος καταβάλει σήμερα 1.380 ευρώ ετήσια τέλη, θα μπορεί να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας καταβάλλοντας 230 ευρώ για έναν μήνα.

Για τρεις μήνες θα πρέπει να καταβάλει 460 ευρώ. Αλλος φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του όχημα 1.400 κυβικών εκατοστών, μοντέλο 2007, ο οποίος καταβάλει σήμερα 255 ευρώ ετήσια τέλη, θα μπορεί να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας καταβάλλοντας 42,5 ευρώ. για έναν μήνα.

Για τρεις μήνες θα πρέπει να καταβάλει 85 ευρώ. Φορολογούμενος που έχει στην κατοχή του όχημα 2.500 κυβικών εκατοστών, μοντέλο 2003, ο οποίος καταβάλει σήμερα 840 ευρώ ετήσια τέλη, θα μπορεί να παραλάβει τις πινακίδες κυκλοφορίας καταβάλλοντας 140 ευρώ για έναν μήνα.

Για τρεις μήνες θα πρέπει να καταβάλει 280 ευρώ. Αν παραλάβει το αυτοκίνητο την 1η Ιουλίου θα πληρώσει το ποσό των 560 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg