(Φωτογραφία Eurokinissi) |
Το φθινόπωρο του 2014 είχε προστεθεί η διακλάδωση προς τα Ιλίσια με τέσσερις νέους σταθμούς και στη συνέχεια έναν πέμπτο μπροστά στο γήπεδο της «Near East», η οποία επέβαλε τον ανασχεδιασμό της γραμμής.
Η δημοπράτηση του έργου με τους 14 σταθμούς αναμένεται να γίνει στα τέλη του έτους, ενώ η χρηματοδότηση έχει εξασφαλιστεί με δάνειο από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΑπ) το οποίο θα καλύπτει το 75% του κόστους. Εξετάζεται επίσης η ένταξή του στο πακέτο Γιούνκερ, σε συνδυασμό με τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων αλλά όχι με βάση τη «συνταγή» των αυτοκινητόδρομων.
Με χωριστό διαγωνισμό θα δημοπρατηθεί το υπόλοιπο τμήμα από τον «Ευαγγελισμό» ώς το Μαρούσι, κάτω από τη λεωφόρο Κηφισίας.
Οι μελέτες εκπονούνται από την Αττικό Μετρό και βρίσκονται στο τελικό στάδιο, όπως αναφέρει ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας σε ερώτηση βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg