Η γερμανική φίρμα
προορίζει την πρεμιέρα της νέας, δεύτερης γενιάς του τετράθυρου coupe
της για τη διεθνή έκθεση της γαλλικής πρωτεύουσας.
Μέχρι τότε δύο
εκπρόσωποι του νέου μοντέλου η «απλή» V6 έκδοση κινητήρα και η
ισχυρότερη Turbo δίνουν το παρών ως δοκιμαστικά πρωτότυπα κοντά στις
εγκαταστάσεις του Weissach, τελειοποιώντας τις τελευταίες λεπτομέρειες
εν όψει της άφιξής τους.
Εμφανισιακά η νέα V6 Panamera φαίνεται υιοθετεί μια νέα «όψη» που συμπληρώνεται από το πιο ανάγλυφο καπό, τις νέες εισαγωγές αέρα στα φτερά ενώ ξεχωρίζουν επίσης οι νέοι, τεχνολογίας LED, δείκτες αλλαγής πορείας. Οι εξωτερικοί καθρέφτες αποκτούν ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα και τοποθετούνται στις πόρτες ενώ η οροφή υιοθετεί μια πιο σπορ «γραμμή» καταλήγοντας στους πιο μυώδεις πίσω θόλους. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει οι διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Η Panamera Turbo οδηγεί το παραπάνω πιο μυώδες σκεπτικό ένα βήμα μακρύτερα υιοθετώντας ένα πιο σπορ αισθητικά προφυλακτήρα, LED φλας και κυκλικά φώτα ομίχλης. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι ελαφρού κράματος ζάντες πίσω από τις οποίες κρύβεται ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης με κίτρινες δαγκάνες.
Αν και στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό της Panamera, είναι γνωστό ότι η αισθητική του εσωτερικού θα αρθρωθεί γύρω από το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και την μεγαλύτερη οθόνη οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο θα συγκεντρώσει το σύνολο των λειτουργιών μειώνοντας στο ελάχιστο τους φυσικούς διακόπτες. Την εικόνα θα συμπληρώσει μια πλήρως ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με διακόπτες αφής και έναν ανασχεδιασμένο επιλογέα.
Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία που να αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου της ωστόσο με δεδομένη την παρουσία μιας νέας αρχιτεκτονικής, γνωστής ως MSB,
Αναλυτικότερα, η νέα Modular Standard Platform ή MSB, όπως ονομάζεται θα αξιοποιηθεί τόσο από την νέα γενιά της Bentley Continental όσο και –σε τροποποιημένη εκδοχή με τον κινητήρα στο πίσω τμήμα- για την νέα γενιά της εμβληματικής Porsche 911.
Στην περίπτωση της Panamera, η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να περιορίσει το βάρος της έως και κατά 100 κιλά χάρη σε έναν έξυπνο συνδυασμό συνθετικών υλικών, αλουμινίου και - χάλυβα υψηλής αντοχής, που επιπλέον θα ενισχύσουν και την στρεπτική ακαμψία του τετράθυρου coupe.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχει η συνήθης πολυσυλλεκτικότητα με την γκάμα να ξεκινά από V6 κινητήρα και να περνάει σε V8 ενώ την Turbo έκδοση αναμένεται να εξοπλίζει ένας νέος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4,0 λίτρων. Από τις επιλογές δεν αναμένεται να λείψει η plug-in υβριδική έκδοση αλλά η πετρελαιοκίνητη.
Εμφανισιακά η νέα V6 Panamera φαίνεται υιοθετεί μια νέα «όψη» που συμπληρώνεται από το πιο ανάγλυφο καπό, τις νέες εισαγωγές αέρα στα φτερά ενώ ξεχωρίζουν επίσης οι νέοι, τεχνολογίας LED, δείκτες αλλαγής πορείας. Οι εξωτερικοί καθρέφτες αποκτούν ένα πιο αεροδυναμικό σχήμα και τοποθετούνται στις πόρτες ενώ η οροφή υιοθετεί μια πιο σπορ «γραμμή» καταλήγοντας στους πιο μυώδεις πίσω θόλους. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει οι διπλή απόληξη της εξάτμισης.
Η Panamera Turbo οδηγεί το παραπάνω πιο μυώδες σκεπτικό ένα βήμα μακρύτερα υιοθετώντας ένα πιο σπορ αισθητικά προφυλακτήρα, LED φλας και κυκλικά φώτα ομίχλης. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η τετραπλή απόληξη του συστήματος εξαγωγής ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι ελαφρού κράματος ζάντες πίσω από τις οποίες κρύβεται ένα ενισχυμένο σύστημα πέδησης με κίτρινες δαγκάνες.
Αν και στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό της Panamera, είναι γνωστό ότι η αισθητική του εσωτερικού θα αρθρωθεί γύρω από το νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων καθώς και την μεγαλύτερη οθόνη οθόνη αφής του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο θα συγκεντρώσει το σύνολο των λειτουργιών μειώνοντας στο ελάχιστο τους φυσικούς διακόπτες. Την εικόνα θα συμπληρώσει μια πλήρως ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα με διακόπτες αφής και έναν ανασχεδιασμένο επιλογέα.
Προς το παρόν η γερμανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία που να αφορούν τις τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου της ωστόσο με δεδομένη την παρουσία μιας νέας αρχιτεκτονικής, γνωστής ως MSB,
Αναλυτικότερα, η νέα Modular Standard Platform ή MSB, όπως ονομάζεται θα αξιοποιηθεί τόσο από την νέα γενιά της Bentley Continental όσο και –σε τροποποιημένη εκδοχή με τον κινητήρα στο πίσω τμήμα- για την νέα γενιά της εμβληματικής Porsche 911.
Στην περίπτωση της Panamera, η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να περιορίσει το βάρος της έως και κατά 100 κιλά χάρη σε έναν έξυπνο συνδυασμό συνθετικών υλικών, αλουμινίου και - χάλυβα υψηλής αντοχής, που επιπλέον θα ενισχύσουν και την στρεπτική ακαμψία του τετράθυρου coupe.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες, θα υπάρχει η συνήθης πολυσυλλεκτικότητα με την γκάμα να ξεκινά από V6 κινητήρα και να περνάει σε V8 ενώ την Turbo έκδοση αναμένεται να εξοπλίζει ένας νέος διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4,0 λίτρων. Από τις επιλογές δεν αναμένεται να λείψει η plug-in υβριδική έκδοση αλλά η πετρελαιοκίνητη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg