Την πληροφορία μεταδίδουν διεθνή μέσα ενημέρωσης, επικαλούμενα δεδομένα της πτήσης που καταγράφηκαν στο ACARS και τα οποία δημοσίευσε η εξειδικευμένη ιστοσελίδα The Aviation Herald
«On May 20th 2016 The Aviation Herald received information from three independent channels, that ACARS (Aircraft Communications Addressing and Reporting System) messages with following content were received from the aircraft:
«Data available
00:26Z 3044 ANTI ICE R WINDOW
00:26Z 561200 R SLIDING WINDOW SENSOR
00:26Z 2600 SMOKE LAVATORY SMOKE
00:27Z 2600 AVIONICS SMOKE
00:28Z 561100 R FIXED WINDOW SENSOR
00:29Z 2200 AUTO FLT FCU 2 FAULT
00:29Z 2700 F/CTL SEC 3 FAULT
no further ACARS messages were received»
Το τηλεοπτικό δίκτυο CNN παρουσιάζει το έγγραφο, το οποίο, όπως σημειώνει, απέσπασε από αιγυπτιακή πηγή, με τις καταγραφές των δεδομένων στο σύστημα ACARS.
Το έγγραφο που έχει στην κατοχή του το CNN με τα στοιχεία που καταγράφηκαν στο ACARS.
Σύμφωνα με τον αναλυτή αεροναυπηγικής του CNN, Ντέιβιντ Σόουσι, η καταγραφή μάς δείχνει καπνό και υψηλή θερμοκρασία στο παράθυρο κοντά στον συγκυβερνήτη και στην τουαλέτα που βρίσκεται πίσω από το κόκ-πτιτ».
«Εάν υπήρχε φωτιά στο αεροσκάφος, σε αυτήν την περιοχή, τότε κάτι θα πρέπει να είχε συμβεί κοντά στο πιλοτήριο» προσθέτει.
Τι θα μπορούσε να είναι αυτό; «Είτε κάποιο μηχανικό πρόβλημα, ένα βραχυκύκλωμα, είτε κάποιος εμπρηστικός μηχανισμός» εξηγεί.
Ο ίδιος διευκρινίζει ότι το σύστημα ACARS δεν μας δίνει την αιτία της πτώσης του αεροσκάφους. Τονίζει, όμως, ότι «είναι πολύ σημαντικό το γεγονός πως αυτές οι ενδείξεις καταγράφονται ένα με δυο λεπτά πριν από τη συντριβή του».
Εκτιμά πως, βάσει αυτών των στοιχείων, δεν θα μπορούσε να υπάρχει έκρηξη βόμβας, επειδή η βόμβα θα είχε διαλύσει στιγμιαία την άτρακτο του αεροσκάφους και δεν θα συνεχιζόταν η καταγραφή δεδομένων για ένα ή δυο λεπτά, όπως συμβαίνει στην προκειμένη περίπτωση.
Ο Σόουσι σημειώνει επίσης πως φωτιά σε αυτό το τμήμα του αεροσκάφους θα μπορούσε να επηρεάσει τον εξοπλισμό επικοινωνίας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg