Τρίτη 24 Μαΐου 2016

Audi RS5 Coupe 2017



Το RS5 έχει μεγάλες εισαγωγές αέρα και διογκωμένους θόλoυς με θηριώδεις τροχούς.

 Στο RS5, οι τετραγωνισμένες απολήξεις της εξάτμισης που φέρει το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο αναμένονται στην έκδοση παραγωγής να αντικατασταθούν από τις παραδοσιακές οβάλ των μοντέλων RS.

Ένα άλλο στοιχείο που προκύπτει δια της συγκριτικής παρατήρησης σε σχέση με το μέχρι σήμερα γνωστό μοντέλο, είναι ότι το νέο «5άρι» της Audi υιοθετεί μια λίγο διαφορετική γραμμή σε σχέση με την χάραξη του πίσω τμήματος και στην κατάληξη της γραμμής οροφής στο πορτ μπαγκάζ.

Στο εσωτερικό, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία του Audi Virtual Cockpit στα πρότυπα του νέου Α4 και φυσικά η συνήθης σφραγίδα ποιότητας της Audi σε επίπεδο υλικών και κατασκευής ενώ στην προκειμένη περίπτωση του RS5, δεν θα λείψουν οι σπορ λεπτομέρειες που θα προσδώσουν το σύνηθες «πολεμικό» σκηνικό των εκδόσεων στο εσωτερικό.

Όλα αυτά θα είχαν ίσως ελάχιστη σημασία χωρίς την παρουσία ενός πανίσχυρου κινητήρα ο οποίος, θα εξασφαλίσει στο νέο RS5 την απόδοση που «οφείλει» να έχει και η οποία για ακόμα μία φορά θα είναι μεγαλύτερη.

Ο λόγος για ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,0 λίτρων ο οποίος αν και μικρότερου κυβισμού από αυτόν που αντικαθιστά αναμένεται να αυξήσει την ισχύ του RS5 σε 480 ίππους αξιοποιώντας τη συνδρομή ενός ηλεκτροκίνητου υπερσυμπιεστή καυσαερίων, ενώ δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται και η παρουσία του συστήματος τετρακίνησης quattro.

O ίδιος κινητήρας αναμένεται να εξοπλίσει και το RS4 το οποίο θα προηγηθεί και θα μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το RS5 μεταξύ των οποίων και η αρχιτεκτονική η οποία και στις δύο περιπτώσεις θα είναι η ήδη γνωστή από τα Α4 και Q7, MLB.

Όπως είναι γνωστό, ένα από τα πλεονεκτήματα της νέας αυτής πλατφόρμας είναι η υψηλή περιεκτικότητά της σε αλουμίνιο και ελαφρά υλικά κάτι που στην περίπτωση του RS5 αναμένεται να μεταφραστεί σε περιορισμένο κατά περίπου 75 κιλά, βάρος.

Με αυτά δεδομένα το νέο RS5 αναμένεται να εξασφαλίζει καλύτερες επιδόσεις τόσο σε επίπεδο αποδοτικότητας όσο –φυσικά- και επιδόσεων, ολοκληρώνοντας το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε τέσσερα δευτερόλεπτα.







πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg