Παρασκευή 13 Μαΐου 2016

Το "Bohemian Rhapsody", 40 χρόνια αργότερα




Φόρο τιμής στο επικό τραγούδι των Queen, Bohemian Rhapsody, αποτίει γνωστή μάρκα μπύρας που δημιούργησε μια διαφήμιση για το τραγούδι που «όλοι θα ήθελαν να έχουν τραγουδήσει».

Το Bohemian Rhapsody  «έκλεισε» τα 40 χρόνια του τον περασμένο Οκτώβριο και θεωρείται το πιο γνωστό και το πιο αγαπημένο τραγούδι παγκοσμίως, καθώς έχει πουλήσει περισσότερα από 6,5 εκατομμύρια αντίτυπα.

Ο κιθαρίστας των Queen, Brian May λέει πως ακόμα ακούει αυτό το τραγούδι στο αυτοκίνητο του. Και είναι εντυπωσιακό καθώς η εταιρεία όταν είχε πρωτακούσει το συγκεκριμένο τραγούδι, μια ροκ όπερα διαρκείας 6 λεπτών, είχε πει πως δε θα ακουστεί ποτέ στα ραδιόφωνα.

 Για τον εορτασμό της 40ης επετείου, λοιπόν, η Heineken κυκλοφόρησε τη συγκεκριμένη διαφήμιση που πραγματικά «σπάει ταμεία»

Δείτε το βίντεο:


Και το original βίντεο














πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg