Παρασκευή 6 Μαΐου 2016

Mercedes-Benz C180 Coupe 2016

Mercedes-Benz C180 Coupe 2016: Η σταχτοπούτα

Αποτελεί, χωρίς υπερβολή, ένα από τα ελκυστικότερα τετράτροχα των ημερών μας, υιοθετώντας με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο τις ούτως ή άλλως καλλίγραμμες αναλογίες ενός αυθεντικού coupe.

H απουσία των πίσω θυρών φαντάζει αρκετή ώστε η μέχρι σήμερα γνωστή Mercedes-Benz C-Class να αποτινάξει τον καθωσπρεπισμό που μπορείς να «χρεώσεις» στις τετράθυρες εκδόσεις της και αυτομάτως να απευθυνθεί σε ένα πολύ διαφορετικό κοινό.




Ένα κοινό που δεν αναζητά απαραίτητα τις κορυφαίες επιδόσεις ή ένα ακραία οδηγοκεντρικό προφίλ, αλλά τη διαφορετικότητα που ένα αριστοκρατικής καταγωγής coupe, οφείλει να προσφέρει.

Παρατηρώντας τον τρόπο με τον οποίο η οροφή «σβήνει» στο πίσω τμήμα του αμαξώματος προσδίδοντας χαρακτηριστικά που μέχρι σήμερα μπορούσες να συναντήσεις μόνο στην S-Class Coupe, το λογότυπο της έκδοσης περνά πολύ γρήγορα σε δεύτερη μοίρα.



Τι και αν το “C 180” παραπέμπει στην ταπεινότερη πρόταση που διαθέτει αυτή τη στιγμή η γκάμα του αυτοκινήτου, τι και αν τα 1.596 κ.εκ. του τετρακύλινδρου κινητήρα βενζίνης ακούγονται «λίγα» για το μήκος αλλά και το… είδος του αυτοκινήτου, η C-Class Coupe εξακολουθεί να εντυπωσιάζει στο πέρασμά της.

Στοιχεία που περιλαμβάνονται στο προαιρετικά διαθέσιμο AMG Line κάνουν τα πράγματα να δείχνουν ακόμα πιο εντυπωσιακά. Οι προφυλακτήρες αποκτούν έναν δυναμικότερο προσανατολισμό, οι ζάντες αλουμινίου διάμετρο 18 ιντσών, το σύστημα πέδησης διάτρητους μπροστινούς δίσκους ενώ η κεντρική εισαγωγή αέρα αντικαθίσταται από την περίφημη «διαμαντένια μάσκα».



Στον κατάλογο της C 180 Coupe «κρύβονται» και άλλα χαρακτηριστικά που της επιτρέπουν να υποστηρίζει τον δύσκολο, ομολογουμένως, ρόλο της. Το flat bottom δερμάτινο τιμόνι, τα ειδικά σχεδιασμένα καθίσματα, ακόμα και η δυσκολία πρόσβασης στην πίσω σειρά καθισμάτων, βρίσκονται εκεί για να υπογραμμίσουν την ιδιαιτερότητα των προδιαγραφών της.

Μιλώντας για προδιαγραφές, προνόμιο κάθε C-Class Coupe αποτελεί η περιορισμένη -κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με τις sedan και station wagon εκδόσεις- απόσταση από το έδαφος. Αντιθέτως, οι δυναμικότερες ρυθμίσεις των αναρτήσεων, όπως και το σύστημα διεύθυνσης Direct Steer αποτελούν «προίκα» του AMG Line.



Στον προαιρετικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου ανήκουν -μεταξύ άλλων- το αυτόματο κιβώτιο των επτά σχέσεων όπως και η αερανάρτηση, με την πρώτη επιλογή να φαντάζει σαφώς πιο πιθανή.

Αν και το επτατάχυτο 7G-TRONIC δεν διαθέτει τη ραφιναρισμένη λειτουργία του νεότερου 9G-TRONIC ή την ίδια ταχύτητα απόκρισης, φέρνει εις πέρας το έργο της διαχείρισης των 156 ίππων και των 250 Nm ροπής.



Το ίδιο μπορείς να ισχυριστείς και για το πλαίσιο, καθώς η μικρότερη απόσταση από το έδαφος και οι επιθετικότερες -λόγω AMG Line- ρυθμίσεις των ανεξάρτητων αναρτήσεων, χαρίζουν σε αυτό επιπλέον δεξιότητες.

Οι αντιδράσεις σε κάθε περίπτωση δικαιολογούν το δυναμικότερο προφίλ της C-Class Coupe και σε κάθε περίπτωση εξασφαλίζουν τις απαραίτητες αποστάσεις από την τετράθυρη έκδοση.

Στην ελληνική άσφαλτο η ποιότητα κύλισης απέχει από τα συνήθη επίπεδα μιας τυπικής Mercedes-Benz, χωρίς παρόλα αυτά η C 180 Coupe να μπορεί να χαρακτηριστεί κουραστική.

Άλλωστε τα υψηλότατα επίπεδα ελκτικής και πλευρικής πρόσφυσης αργά ή γρήγορα θα σε αποζημιώσουν, φροντίζοντας να εξαλείψουν κάθε πιθανότητα αποσταθεροποίησης του πλαισίου.

Παρουσία, πάντως, των… ανυποχώρητων ηλεκτρονικών βοηθημάτων, ο πιο σύντομος δρόμος για να φτάσεις στην πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του πλαισίου αλλά και του κινητήρα περνά για μία ακόμα φορά μέσα από την ακρίβεια και την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης.

Με επιδόσεις που δεν απογοητεύουν αλλά και δεν συναρπάζουν (0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δευτερόλεπτα) και κατανάλωση καυσίμου που χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια διατηρείται κάτω από τα 10 λίτρα/100 χλμ., η μικρότερη σε ισχύ και κυβισμό έκδοση της C-Class Coupe συνδυάζει με μαεστρία το δυναμικό προφίλ και τον εξωτικό σχεδιασμό της με την ταπεινότητα των προδιαγραφών της.


Πηγή:  http://auto.in.gr/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg