Στη διάθεση του κοινού θα τεθεί από την Πέμπτη το πρωί το Μαντζαβινάτειο Νοσοκομείου Ληξουρίου.
Μετά τον έλεγχο σχετικά με την στατικότητα του κτιρίου, η διοίκηση του Νοσοκομείου έλαβε το «πράσινο φως» από το υπουργείο Υγείας και το νοσοκομείο θα λειτουργήσει κανονικά...