Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

Ετοιμοι για κινητοποιήσεις δηλώνουν οι οδηγοί φορτηγών



Τελεσίγραφο στην κυβέρνηση στέλνει η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδας (ΟΦΑΕ), υποστηρίζοντας ότι θα προβεί σε κινητοποιήσεις, σε περίπτωση που δεν ξεκινήσουν άμεσα οι έλεγχοι στα ξένα φορτηγά στις εισόδους της χώρας και στο σύνολο του εθνικού δικτύου...


Η ΟΦΑΕ σε ανακοίνωσή της καταγγέλλει ότι με την ανοχή της πολιτείας οι ξένοι αυτοκινητιστές «κανιβαλίζουν» εις βάρος τους αφού «παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας «κλέβουν» τη δουλειά των Ελλήνων, με αποτέλεσμα η ανεργία στον κλάδο να καλπάζει, αγγίζοντας ακόμη και το 60%».

Μιλούν για κατάσταση που έχει φθάσει στο απροχώρητο και κατηγορούν την πολιτεία ότι συνεχίζει να μοιράζει υποσχέσεις, χωρίς όμως να κάνει τίποτε. Η ΟΦΑΕ τονίζει πως δεν πρόκειται για επικοινωνιακό πυροτέχνημα, αλλά για κραυγή απόγνωσης και ζητάει από την κυβέρνηση να ξεκινήσει επιτέλους ελέγχους και να εφαρμόσει το μέτρο της επιτόπου επιβολής προστίμων όταν διαπιστώνονται παραβάσεις όπως γίνεται παντού στον κόσμο. Εφόσον κάτι τέτοιο δεν γίνει, τότε οι αυτοκινητιστές είναι αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε πρώτη φάση στον αποκλεισμό όλων των εισόδων της χώρας για να ελέγχονται νόμιμα όλα τα διερχόμενα φορτηγά δημόσιας χρήσης.

Η ΟΦΑΕ έχει ήδη ξεκινήσει σειρά ενημερωτικών συναντήσεων για τις επόμενες κινήσεις της (πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις σε Γιαννιτσά και Εδεσσα). Το επόμενο διάστημα πρόκειται να ζητήσει τη στήριξη όλων των κοινωνικών φορέων και των πολιτικών κομμάτων, ώστε να αποφευχθούν οι κινητοποιήσεις -που αποτελούν καθολικό αίτημα των μελών της- και να εφαρμοστεί επιτέλους η νομιμότητα. Στο μεταξύ, σύμφωνα με στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το 2012 η μείωση του βάρους των φορτίων/εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα άγγιξε το 20,82% σε σχέση με το 2011.

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg