Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

Τίτλοι τέλους, μέσα στη Ferrari

 GP ITALIA  - 06/09/2014 © FOTO STUDIO COLOMBO X FERRARI

Η παταγώδης αποτυχία της Ferrari την τελευταία εξαετία στη Φόρμουλα 1 έφερε και το τέλος μιας εποχής, με την παραίτηση του 67χρονου εμβληματικού προέδρου Λούκα ντι Μοντεζέμολο, που είχε αναλάβει το τιμόνι της εταιρίας πριν από 23 χρόνια.


Είχε πάρει τότε το χρίσμα από τον αείμνηστο Τζιάνι Ανιέλι με στόχο να οδηγήσει στην ανάκαμψη την περίφημη ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία που παρέπαιε μετά το θάνατο του Εντσο Φεράρι το 1988. Ο Μοντεζέμολο, που ήταν το δεξί χέρι του Φεράρι από το 1973, τα κατάφερε περίφημα σε οικονομικό επίπεδο, αλλά η περηφάνια και το κύρος της «σκουντερία» δεν άντεχαν άλλα… πλήγματα σε αγωνιστικό.

Η Ferrari ετοιμάζεται ν’ ανακοινώσει ρεκόρ κερδών και τζίρου παγκοσμίως, ωστόσο στη Φόρμουλα 1 δεν έχει κατακτήσει τίποτα την τελευταία εξαετία. Αναδείχτηκε τελευταία φορά πρωταθλήτρια στους κατασκευαστές το 2008 και στους οδηγούς το 2007 με το Ράικονεν, μια εξέλιξη απρόβλεπτη από τη στιγμή που είχε σαρώσει τίτλους και πρωταθλήματα την τετραετία 2000-04.

«Τα οικονομικά αποτελέσματα του Μοντετζέμολο είναι πολύ καλά, αλλά στην περίπτωση της Ferrari, ένας επικεφαλής πρέπει επίσης να κρίνεται από τα αθλητικά αποτελέσματα. Πάνε έξι χρόνια που δεν κερδίζουμε πλέον, αν κι έχουμε τους καλύτερους πιλότους στον κόσμο», είχε δηλώσει πριν από τρεις μόλις μέρες ο διευθύνων σύμβουλος της «Fiat Chrysler» Σέρτζιο Μαρκιόνε, αναφερόμενους στους Φερνάντο Αλόνσο και Κίμι Ραϊκόνεν.

Εντελώς… τυχαία ο Μαρκιόνε θα είναι αυτός που θα αντικαταστήσει τον Μοντετζέμολο, όταν θα παραδώσει και επίσημα τη σκυτάλη, στις 13 Οκτωβρίου.

Η Ferrari, ιδιοκτησία του ομίλου Fiat (κατέχει το 90% των μετοχών της), είναι η πλέον εμβληματική εταιρεία της F1 και αριθμεί εκατομμύρια οπαδούς στον κόσμο, έχοντας κατακτήσει από το 1950 15 παγκόσμιους τίτλους στους πιλότους και 16 στους κατασκευαστές.

Τον τελευταίο καιρό η «γκρίνια» στους κόλπους της εταιρίας για μια ακόμα αποτυχημένη - αγωνιστικά – σεζόν οδήγησε σε εσωτερικές έριδες και τελικά στην (αναγκαστική) παραίτηση του Μοντετζέμολο, που στον αποχαιρετιστήριο λόγο του χαρακτήρισε «κορυφαία εταιρία του κόσμου τη Ferrari» και «το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου μαζί με την οικογένειά μου».





Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg