Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2014

Γυμνή διαμαρτυρία των Femen στο Δικαστικό Μέγαρο στο Παρίσι



Δεκάδες ακτιβίστριες των Femen, της φεμινιστικής οργάνωσης που έχει κάνει αισθητή την παρουσία της τα τελευταία χρόνια επειδή τα μέλη της προβαίνουν σε γυμνόστηθες διαμαρτυρίες, διαδήλωσαν την Κυριακή έξω από το Δικαστικό Μέγαρο στο Παρίσι.

Μεταξύ των διαδηλωτριών ήταν και η ηγέτης της οργάνωσης Ινα Σεφτσένκο, η οποία συνελήφθη. Οι διαδηλώτριες διαμαρτύρονταν για την προσαγωγή σε δίκη δύο μελών της οργάνωσης για προσβολή της δημοσίας αιδούς, όπως ανέφεραν τα ρεπορτάζ.


«Είμαι φεμινίστρια, όχι επιδειξίας» γράφει ένα από τα πλακάτ που ανήρτησαν μέλη της Femen έξω από το Δικαστικό Μέγαρο του Παρισίου την Κυριακή (EPA/ETIENNE LAURENT)

Τα μέλη των Femen κρατούσαν πλακάτ με συνθήματα όπως: «Είμαι φεμινίστρια όχι επιδειξίας», «Το κορμί μου είναι το μανιφέστο μου», «Η γύμνια μου είναι η ελευθερία μου», «Θάνατος στην πατριαρχία» κλπ.

Μέλος των Femen συλλαμβάνεται από άνδρες της γαλλικής αστυνομίας (EPA/ETIENNE LAURENT)

Η Ινα Σεφτσένκο, ηγέτης της φεμινιστικής οργάνωσης Femen συλλαμβάνεται από άνδρες της γαλλικής αστυνομίας EPA/ETIENNE LAURENT 

«Η γύμνια μου είναι η ελευθερία μου» γράφει το πλακάτ που κραδαίνουν τα μέλη της οργάνωσης Femen (EPA/ETIENNE LAURENT)







Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg