Σάββατο 6 Δεκεμβρίου 2014

ΒΙΝΤΕΟ: Fiat Abarth 695 biposto



Το «μικρότερο των supercars» είναι έτοιμο να εξαπολύσει τους 190 ίππους του στους δρόμους της Ευρώπης, με τις πρώτες παραδόσεις να έχουν οριστεί για το τέλος του έτους...


Για να επιτευχθεί αυτό επιβλήθηκαν ριζικές επιλογές για την επίτευξη των στόχων και των εξαιρετικών επιδόσεων:

190 ίπποι από τον κινητήρα 1.4 T-Jet, το πιο δυνατό Abarth που δημιουργήθηκε ποτέ, με ειδική ισχύ 139 ίππων/λίτρο, ένα απόλυτο ρεκόρ για αυτή την κατηγορία κινητήρων!
Βάρος μόλις 997 kg, με αναλογία βάρους/ίππο 5,2 kg/HP!
Επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.9''!
230 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα!

Οι τεχνικές προδιαγραφές του μοντέλου περιλαμβάνουν μεγάλο εμπρός intercooler, υψηλής απόδοσης κιτ εισαγωγής BMC, σύστημα εξαγωγής με ενεργό βαλβίδα Abarth από την Akrapovic, ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Extreme Shox, σύστημα πέδησης από τη Brembo, «υπερελαφρές» ζάντες 18 ιντσών της OZ και rollbar από τιτάνιο από την Poggipolini.

Όπως και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το εσωτερικό του 695 biposto είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει την μέγιστη δυνατή εργονομία με ταυτόχρονη μείωση του βάρους. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο ο στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει καθίσματα Abarth Corsa από τη Sabelt, έγχρωμη οθόνη TFT 7" και λεπτομέρειες που τονίζουν το χαρακτήρα του 695 biposto.



Κιβώτιο και κινητήρας

Με βάρος μόλις 997 kg και τον κινητήρα 1.4 T-Jet, που για πρώτη φορά αποδίδει 190 ίππους σε αυτοκίνητο δρόμου, το Abarth 695 biposto προσφέρει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος (5,2 κιλά/ίππο) και την καλύτερη επιτάχυνση (0–100 χλμ./ώρα σε 5.9") στην κατηγορία του, επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα η οποία φτάνει τα 230 χλμ./ώρα.

Πιο συγκεκριμένα, ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 είναι χωρητικότητας 1.368 κ.εκ., 4κύλινδρος, 16βάλβιδος και είναι ο ίδιος που χρησιμοποιείται στο 695 Assetto Corsa για το Trofeo Abarth και στο μονοθέσιο της Formula 4. Στο 695 biposto, ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ισχύ των 190 ίππων στις 5.500 στροφές και τη μέγιστη ροπή του των 250 Nm στις 3.000 στροφές.

Η ειδική ισχύς είναι 139 ίπποι/λίτρο, ένα απόλυτο ρεκόρ στην κατηγορία του κινητήρα αυτού, αλλά το χαρακτηριστικό που δημιουργεί την μεγαλύτερη έκπληξη είναι η ταχύτητα με την οποία ανταποκρίνεται το αυτοκίνητο στο πάτημα του γκαζιού.









πηγή  Δημήτρης Δοντάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg