Δευτέρα 23 Μαρτίου 2015

Ένα BMW X5 με κατανάλωση 3,4 λίτρα στα 100 χλμ.



Το πρώτο plug-in υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής από τη βασική μάρκα BMW είναι ένα μοντέλο Sports Activity Vehicle. Μόνιμη τετρακίνηση και τεχνολογία BMW EfficientDynamics eDrive χαρίζουν στη BMW X5 xDrive40e συναρπαστικό σπορτίφ στυλ, αυτοπεποίθηση και εξαιρετική απόδοση.


 Με συνολική ισχύ συστήματος 230 kW/313 hp από ένα τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo και ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα, η BMW X5 xDrive40e πετυχαίνει κατανάλωση μικτού κύκλου 3,4 – 3,3 lit / 100 km και κατανάλωση ηλεκτρισμού 15,4 – 15,3 kWh / 100 km. Οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 78 – 77 g / km (τιμές σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών για plug-in υβριδικά οχήματα, μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο ελαστικού που έχει παραγγελθεί).

http://www.topgear.com/uk/assets/cms/1ff1376c-1258-4f17-8a1d-6fb5b87bb9cd/Large%20Image%20(optional).jpg?p=100419_04:16

Η χρήση τεχνολογίας BMW eDrive για εξαιρετική απόδοση, επιδόσεις και ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων, σηματοδοτεί ένα νέο είδος οδηγικής εμπειρίας σε μοντέλο SAV. Παράλληλα, η BMW X5 xDrive40e επωφελείται από την τεχνολογία και τεχνογνωσία που αποκτήθηκαν από τα μοντέλα BMW i. Το BMW i8 ανοίγει νέους δρόμους για βιώσιμη οδηγική απόλαυση με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που τώρα προσφέρεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της βασικής μάρκας BMW.

Μπαταρία ιόντων λιθίου  

Η ενέργεια για τον ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο 8-τάχυτο κιβώτιο Steptronic προέρχεται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου, που επίσης παρέχει ισχύ στη μπαταρία χαμηλής τάσης για το ηλεκτρικό σύστημα 12V της BMW X5 xDrive40e μέσω μετασχηματιστή τάσης.
Μπορεί να επαναφορτίζεται σε οποιαδήποτε στάνταρ οικιακή πρίζα ή σε ένα BMW i Wallbox, καθώς και στους δημόσιους σταθμούς φόρτισης.

Για εξοικονόμηση χώρου, η μπαταρία υψηλής τάσης τοποθετείται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, όπου προστατεύεται σε περίπτωση σύγκρουσης. Με χώρο αποσκευών 500 – 1.720 L, διαιρούμενη / αναδιπλούμενη πλάτη πίσω καθισμάτων και ένα πολυτελές εσωτερικό, η BMW X5 xDrive40e διαθέτει επίσης την υψηλή ευελιξία ενός μεγάλου SAV σε συνδυασμό με ένα πολυτελές περιβάλλον.
 
Ευφυής έλεγχος συστήματος κίνησης  

Η οδηγική εμπειρία χαρακτηρίζεται από ευέλικτες και αβίαστες επιδόσεις. Ο ευφυής έλεγχος του υβριδικού συστήματος κίνησης διασφαλίζει τη συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα ώστε να βελτιστοποιείται η απόδοση και να ικανοποιούνται άριστα οι επιθυμίες του οδηγού.

Μέσω του μπουτόν eDrive στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει το πρόγραμμα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Στη βασική ρύθμιση AUTO eDrive, η ισχύς του κινητήρα αυξάνεται σημαντικά κατά την επιτάχυνση μέσω της υποστήριξης που προσφέρει ο ηλεκτροκινητήρας, με ροπή 250 Nm άμεσα διαθέσιμη. Η BMW X5 xDrive40e έχει επιτάχυνση 0 - 100 km/h σε 6,8 δευτ.

Εναλλακτικά, μπορεί να ενεργοποιηθεί το MAX eDrive mode, που επιτρέπει στη BMW X5 xDrive40e να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση – στην πόλη για παράδειγμα – παράγοντας μηδενικούς ρύπους.
 Όταν η μπαταρία είναι πλήρως φορτισμένη, το όχημα έχει αυτονομία 31 km, στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται στα 120 km/h. Το SAVE Battery mode διατηρεί την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας ή παρέχει δυνατότητα επαναφόρτισης, π.χ. μέσω ανάκτησης ενέργειας εάν η στάθμη είναι χαμηλή.
Έτσι, η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί σκόπιμα να αποθηκεύεται για χρήση στο πρόγραμμα ηλεκτροκίνησης κάποια στιγμή αργότερα.

Ανεξάρτητα από τη ρύθμιση που έχει επιλεγεί με το eDrive, η ισχύς που προέρχεται και από τις δύο πηγές μεταφέρεται στο δρόμο μόνιμα μέσω του ευφυούς συστήματος BMW xDrive.
Τα διάφορα σεταρίσματα που επιλέγονται με το διακόπτη Driving Experience Control – COMFORT, SPORT και ECO PRO – διατίθενται επίσης σε όλα τα προγράμματα οδήγησης.









πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg