Ο υποψήφιος αγοραστής προσφέρει... 10.000 ευρώ.
Το Central, 235 χιλιόμετρα από την ισπανική πρωτεύουσα, κατασκευάστηκε στη διάρκεια του ισπανικού οικοδομικού οργασμού που τέλειωσε με την οικονομική κρίση του 2008.
Το αεροδρόμιο διαθέτει έναν από τους μακρύτερους διαδρόμους τροχοδρόμησης στην Ευρώπη και σχεδιάστηκε να εξυπηρετεί 2,5 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο.
Όπως η διαχειρίστρια εταιρεία απέτυχε να συγκεντρώσει αεροπορική κίνηση και χρεοκόπησε το 2012.
Τη μόνη πρόταση στον πλειοδοτικό διαγωνισμό υπέβαλε ο κινεζικός όμιλος Tzaneen International, o οποίος σκοπεύει να μετατρέψει το αεροδρόμιο σε εμπορευματικό σταθμό για την είσοδο κινεζικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το όριο ελάχιστης τιμή στον διαγωνισμό είχε τεθεί στα 28 εκατομμύρια ευρώ, θεωρείται όμως απίθανο να εμφανιστεί άλλος υποψήφιος αγοραστής μέχρι το Σεπτέμβριο, οπότε το αεροδρόμιο θα καταλήξει στην ιδιοκτησία της Tzaneen.
Η κατασκευή του Central, σημειώνει το Reuters, χρηματοδοτήθηκε σε μεγάλο βαθμό από την τράπεζα Caja Castillia La Mancha, την πρώτη προβληματική τράπεζα της Ισπανίας που χρειάστηκε να ενταχθεί στο πρόγραμμα διάσωσης.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg