Πέμπτη 16 Ιουλίου 2015

Audi R8 Spyder 2017

http://www.autobild.es/sites/default/files/audi-r8-spyder-designrm-trasera.jpg

Πιστή στην πρόσφατη παράδοση του R8 το οποίο στις αρχές της χρονιάς υποδέχτηκε τη δεύτερη γενιά του, η Audi ετοιμάζει το επόμενο βήμα, με την προσθήκη μιας ανοιχτής εκδοχής αμαξώματος του γερμανικού μοντέλου η οποία θα αναλάβει να εμπλουτίσει τις επιλογές του.

Ακολουθώντας το ίδιο σκεπτικό με την coupe εκδοχή η οποία είναι κατά 50 κιλά ελαφρύτερη ενώ προσφέρει κατά 40% αυξημένη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, οι μηχανικοί της Audi, θα αξιοποιήσουν την παραπάνω τεχνογνωσία που επιβάλλει τη χρήση ελαφρών και ανθεκτικών υλικών όπως τα ανθρακονήματα, προκειμένου να διατηρήσουν το βάρος και της Spyder εκδοχής σε χαμηλά επίπεδα, τηρουμένων των αναλογιών και με δεδομένη και την ενίσχυση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου.

Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση, το R8 Spyder δεν αναμένεται να μεταβάλλει παραπάνω στοιχεία από τα απολύτως απαραίτητα που συνεπάγεται η απουσία σταθερής μεταλλικής οροφής, διατηρώντας τη χαρακτηριστική αισθητική του.

Στην καρδιά του και του R8 Spyder θα βρεθεί ο αναβαθμισμένος V10 ατμοσφαιρικός κινητήρας των 5,2 λίτρων ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε δύο εκδοχές ισχύος, 540 ίππων και 610 ίππων (Plus).

Υπενθυμίζεται ότι από πλευράς επιδόσεων, το «απλό» R8 χρειάζεται 3,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 320 χλμ./ώρα στην εκδοχή ισχύος των 540 ίππων. Η Plus έκδοση απαιτεί 3,2 δεύτερόλπετα για το παραπάνω sprint ενώ η μέγιστη ταχύτητα της σταματάει ψηλότερα στα 330 χλμ./ώρα.

Παράλληλα, σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις στελεχών της Audi το R8, αναμένεται να αποκτήσει σύντομα και μια υπερτροφοδούμενη έκδοση η οποία θα αντικαταστήσει ουσιαστικά τον V8 των 4,2 λίτρων που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά του γερμανικού sportscar.

Αν και προς το παρόν, δεν έχουν γίνει γνωστά τα βασικά χαρακτηριστικά του turbo κινητήρα που θα προοριστεί για το R8, οι επικρατέστερες εκδοχές είναι είτε ένα πεντακύλινδρος 2,5 λίτρων είτε ένας twin-turbo V6.

Όπως και να έχει, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι ο νέος turbo κινητήρας θα «περάσει» τόσο στo R8 Coupe όσο και στο R8 Spyder.

http://www.thetruthaboutcars.com/wp-content/uploads/2015/03/2017-Audi-R8-02-550x336.jpg




πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg