Η φιλοσοφία “go anywhere”, που διακρίνει το νέο δημιούργημα της Honda, ξεκινά με τον κινητήρα που πρέπει να διαχειρίζεται όλες τις απαιτήσεις εκτός δρόμου, μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε όλες τις ενδιάμεσες συνθήκες.
Ο εν σειρά δικύλινδρος κινητήρας 1000cc της CRF1000L Africa Twin προσφέρει υψηλή και γραμμική ισχύ και ροπή, με άμεση απόκριση σε όλη την κλίμακα στροφών. Ένας στρόφαλος 270° συνεισφέρει στο χαρακτήρα του κινητήρα προσφέροντας παράλληλα μία τέλεια αίσθηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού. Πρωτεύοντες αντικραδασμικοί άξονες δύο αξόνων καταστέλλουν τους κραδασμούς.
Το μικρό ύψος του κινητήρα συμβάλλει στην άριστη απόσταση από το έδαφος της CRF1000L Africa Twin – απαραίτητη συνθήκη για μία γνήσια μοτοσυκλέτα περιπέτειας. Επίσης χρησιμοποιεί έξυπνη διάταξη εξαρτημάτων για λειτουργικούς σκοπούς και ελκυστικό στυλ.
Η αντλία νερού τοποθετείται στο κέλυφος του συμπλέκτη, και οι αντλίες νερού και λαδιού κινούνται από τον ίδιο αντικραδασμικό άξονα. Περαιτέρω μείωση των διαστάσεων του κινητήρα επιτυγχάνεται με τη σχεδίαση του κάτω τμήματος του στροφαλοθαλάμου, όπου αποθηκεύεται το λάδι και τοποθετείται η αντλία.
Το ελαφρύ, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο χρησιμοποιεί την ίδια σχεδίαση αλλαγής σχέσεων που γνωρίζουμε από τη CRF250R/450R για εξασφάλιση της βέλτιστης επιλογής σχέσης, ενώ διαθέτει και σύστημα υποβοήθησης αλλά και ολίσθησης συμπλέκτη.
Για το πλαίσιο της CRF1000L Africa Twin οι μηχανικοί επεδίωξαν τρεις βασικούς στόχους –που παραπέμπουν στα πλεονεκτήματα της πρώτης XRV750: off-road επιδόσεις, άνεση touring και καθημερινή ευελιξία που την κάνει μία θαυμάσια μοτοσυκλέτα για ταξίδια και για καθημερινές δραστηριότητες.
Ένα ατσάλινο ημί-διπλο κλειστό πλαίσιο προσφέρει την τέλεια ισορροπία ευστάθειας σε υψηλές ταχύτητες – ακόμα και με πλήρες φορτίο - σε συνδυασμό με υψηλές ικανότητες εκτός δρόμου, ευελιξία και αντοχή. Η συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο – όπως η μπαταρία που βρίσκεται στο πίσω τμήμα της κυλινδροκεφαλής – συμβάλει σε ένα χαμηλό κέντρο βάρους.
Βασισμένη στο σχεδιαστικό θέμα “unlimited adventure” – (περιπέτεια χωρίς όρια) και υιοθετώντας μία λιτή ‘γραμμή’, η Africa Twin διαθέτει ένα ανθεκτικό και ελαφρύ σώμα που προστατεύει τον αναβάτη από τις καιρικές συνθήκες δίνοντάς του την αίσθηση μιας λεπτής και ευέλικτης μοτοσυκλέτας. Οι διπλοί προβολείς παραπέμπουν στην πρώτη Africa Twin, ενώ το ύψος της σέλας ρυθμίζεται κατά 20mm είτε στα 870mm ή στα 850mm. Ένα μεγάλο ρεζερβουάρ 18,8 L – σε συνδυασμό με την απόδοση του κινητήρα – παρέχει αυτονομία έως 400km.
Με στόχο ακόμα και το πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων να προσαρμόζεται σε όλες τις οδηγικές συνθήκες εντός και εκτός δρόμου, το σύστημα Honda Selectable Torque Control (HSTC) προσφέρει τρία επίπεδα ελέγχου, και ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιεί το σύστημα ABS για τον πίσω τροχό.
Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη - Dual Clutch Transmission (DCT)
Το Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda θα διατίθεται προαιρετικά με την CRF1000L Africa Twin, τοποθετημένο σε στροφαλοθάλαμο ίδιου πλάτους με την έκδοση μηχανικού κιβωτίου.
Αυτό περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode – που επιτρέπει στον αναβάτη να αλλάζει σχέσεις με το αριστερό χέρι – και δύο automatic modes. Το D mode πετυχαίνει την καλύτερο συνδυασμό οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι. Το S mode έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά σχέδια αλλαγών: S1, S2 και S3.
Ασφαλώς, το DCT για την CRF1000L Africa Twin είναι επίσης προσαρμοσμένο για τη χρήση της μοτοσυκλέτας, ενώ η λειτουργικότητά του σε συνθήκες εκτός δρόμου ενισχύεται με το διακόπτη G στη δεξιά πλευρά του πίνακα οργάνων. Πιέζοντας το διακόπτη G σε κάθε οδηγικό πρόγραμμα βελτιώνεται η πρόσφυση και ο έλεγχος της μοτοσυκλέτας – απολύτως σημαντικά για off-road οδήγηση – μειώνοντας το βαθμό ολίσθησης του συμπλέκτη κατά τη διάρκεια των αλλαγών σχέσεων.
Μία νέα λειτουργία του συστήματος DCT είναι η ανίχνευση κλίσης χάρη στην οποία το πρόγραμμα αλλαγής σχέσεων προσαρμόζεται στο βαθμό κλίσης του δρόμου ώστε να παρέχει βέλτιστο έλεγχο.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg