Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2016

Τάκης Παπαματθαίου: «Μου ζήτησαν να κάνω υπεύθυνη δήλωση ότι είμαι ζωντανός»



Ο γνωστός ηθοποιός Τάκης Παπαματθαίου προσπαθώντας να μάθει πόσα ένσημα έχει συγκεντρώσει, διαπίστωσε πως το ΙΚΑ τον είχε κατατάξει στους «θανόντες».

 Όπως είπε ο ίδιος στην εκπομπή του Γιώργου Παπαδάκη στον ΑΝΤ1, «μπήκα στο σύστημα "ΑΤΛΑΣ" για να δω τα ένσημά μου, γράφω τα στοιχεία, περιμένω και βγάζει η οθόνη: "Το όνομα αυτό ανήκει σε θανόντα".
Τους έστειλα email να το διορθώσουν και μου στέλνουν απάντηση: "Πηγαίνετε στο ΚΕΠ". Εκεί μου ζήτησαν να κάνω υπεύθυνη δήλωση ότι είμαι ζωντανός»!




πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg