Την προηγούμενη φορά ο Γερμανός οδηγός με την SF16-H είχε χρησιμοποιήσει την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το μωβ σιρίτι που κάνει ντεμπούτο φέτος στη F1 και αναμένεται να την δούμε για πρώτη φορά σε αγώνα στο Μονακό.
Τρία δέκατα πιο αργός από το Φέτελ στην 2η θέση της πρωινής κατάταξης βρέθηκε ο Κάρλος Σάινθ με την Toro Rosso. Ο γιος του παγκόσμιου πρωταθλητή στα Ράλι χρησιμοποίησε την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli με το μωβ σιρίτι για να πετύχει τον ταχύτερο χρόνο του.
Ο Χάμιλτον σήμερα το πρωί συμπλήρωσε 69 γύρους προτού η W07 για πρώτη φορά στις φετινές δοκιμές εξέλιξης τον αφήσει λόγο μηχανικού προβλήματος. Το πρόβλημα βρίσκονταν στη μετάδοση όπως δημοσιοποίησε η Γερμανική ομάδα. Η W07 από τη στιγμή που πάτησε πίστα παρουσίασε πρόβλημα για πρώτη φορά. Παρά το πρόβλημα βέβαια ο Χάμιλτον ολοκλήρωσε περισσότερους γύρους απ' τους άλλους οδηγούς το πρωί.
Τελικά το απόγευμα και παρότι τρεις οδηγοί επιχείρησαν γρήγορους γύρους με την πάρα πολύ μαλακή γόμα της Pirelli τελικά ο Φέτελ παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων. Έτσι οι Ferrari ήταν ταχύτερες τις πέντε από τις οκτώ μέρες δοκιμών που έγιναν φέτος. Μια μέρα ταχύτερη ήταν η Force India, μια μέρα ήταν ταχύτερη η Mercedes και μια μέρα ήταν ταχύτερη η Williams.
Είναι γεγονός όμως πως η Mercedes δεν τοποθέτησε καθόλου στο μονοθέσιο της την πολύ μαλακή και την πάρα πολύ μαλακή γόμα.
Τελικά η Manor κατάφερε να συμπληρώσει 58 γύρους το απόγευμα με τον Χαριάντο στο τιμόνι ο οποίος ήταν ταχύτερος του Ρόσμπεργκ. Βέβαια ο Γερμανός έκανε προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα ενώ ο 22χρονος Ινδονήσιος με υβριδική μηχανή ίδια με του Ρόσμπεργκ πέτυχε με την πάρα πολύ μαλακή γόμα ταχύτερο χρόνο από την εργοστασιακή Mercedes. Αυτό ήταν ένα από τα περίεργα της τελευταίας μέρας δοκιμών.
Πολύ συζήτηση γίνεται στα πάντοκ για το νέο σύστημα της FIA, το Halo. Ο Χάμιλτον το χαρακτήρισε «την χειρότερη μετατροπή στην ιστορία της F1» και ο Χούλκενμπεργκ το βρήκε «απαίσιο». Άλλοι οδηγοί όμως όπως ο Φέτελ και ο Ρικιάρντο στέκονται περισσότερο στην έξτρα προστασία που προσφέρει από πιθανά ιπτάμενα θραύσματα που θα βρεθούν στην πορεία του οδηγού.
Από την πλευρά του ο Φέτελ συνεχίζοντας τις εμπρηστικές δηλώσεις που ξεκίνησε ο πρόεδρος της Ferrari, Σέρτζιο Μαρκιόνε για το νέο σύστημα κατατακτήριων δοκιμών που εν τέλει δεν αναβάλλεται ως την Ισπανία αλλά θα εφαρμοστεί από την Αυστραλία: «Νομίζω ότι τον τελευταίο καιρό στερούμαστε ηγεσίας και σωστών αποφάσεων. Έχει προκληθεί χάος να συζητούν και ν’ αλλάζουν λίγο πριν το ξεκίνημα της σεζόν τη μορφή των δοκιμών. Είναι σημαντικό, το άθλημα να παραμείνει άθλημα και οι ταχύτεροι οδηγοί να είναι μπροστά. Αυτό είναι το DNA της F1 όσο θυμάμαι. Θα προκληθεί χάος προσπαθώντας να το αλλάξουμε αυτό».
Οι δοκιμές ολοκληρώθηκαν απόψε. Ο πρώτος αγώνας της χρονιάς είναι προγραμματισμένος για τις 20 Μαρτίου.
Συνολικά οι χρόνοι διαμορφώθηκαν ως εξής:
Θέση | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Γύροι | Ελαστικά |
---|---|---|---|---|---|
1 | S. Vettel | Ferrari | 1:22.852 | 142 | S.Softs |
2 | C. Sainz | Toro Rosso | 1:23.134 | 133 | U.Softs |
3 | F. Massa | Williams | 1:23.644 | 129 | S.Softs |
4 | S. Pérez | Force India | 1:23.721 | 60 | S.Softs |
5 | L. Hamilton | Mercedes | 1:24.133 | 69 | Mediums |
6 | D. Ricciardo | Red Bull | 1:24.427 | 123 | Softs |
7 | J. Button | McLaren | 1:24.714 | 121 | U.Softs |
8 | J. Palmer | Renault | 1:24.859 | 90 | S.Softs |
9 | M. Ericsson | Sauber | 1:25.031 | 132 | Softs |
10 | R. Grosjean | Haas | 1:25.255 | 66 | Softs |
11 | E. Gutiérrez | Haas | 1:25.422 | 25 | S.Softs |
12 | R. Haryanto | Manor | 1:25.899 | 58 | U.Softs |
13 | N. Rosberg | Mercedes | 1:26.140 | 70 | Mediums |
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg