Η ηλεκτρονική εφαρμογή της
Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων ανοίγει από
εβδομάδα προκειμένου οι ιδιοκτήτες ΙΧ να μπορέσουν πληρώσουν τα τέλη
κυκλοφορίας του 2014, τα οποία θα πρέπει να πληρωθούν μέχρι το τέλος του....
χρόνου στις τράπεζες, αλλιώς σε διαφορετική περίπτωση θα υπάρξουν
πρόστιμα.
Οπως αναφέρει και η «Ημερησία» η ηλεκτρονική εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας θα ανοίξει στις 4 Νοεμβρίου ενώ πιθανή είναι ολιγοήμερη παράταση προκειμένου να μπει στο σύστημα και ο φόρος πολυτελείας. Υπενθυμίζεται πως όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας
Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 με βάση τα κυβικά του κάθε ΙΧ
Από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε έως 758 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1.072 κ.ε έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε έως 1.928 κ.ε 300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε έως 2.357 κ.ε 660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε έως 3.000 κ.ε 880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε έως 4.000 κ.ε 1.000 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω 1.320 ευρώ
Πηγή: iefimerida.gr
Οπως αναφέρει και η «Ημερησία» η ηλεκτρονική εφαρμογή για τα τέλη κυκλοφορίας θα ανοίξει στις 4 Νοεμβρίου ενώ πιθανή είναι ολιγοήμερη παράταση προκειμένου να μπει στο σύστημα και ο φόρος πολυτελείας. Υπενθυμίζεται πως όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος δεν θα σταλούν ειδοποιητήρια για τα τέλη κυκλοφορίας
Τα τέλη κυκλοφορίας για το 2014 με βάση τα κυβικά του κάθε ΙΧ
Από 51 κ.ε. έως 300 κ.ε. 22 ευρώ
Από 301 κ.ε έως 758 κ.ε. 55 ευρώ
Από 786 κ.ε έως 1.071 κ.ε. 120 ευρώ
Από 1.072 κ.ε έως 1.357 κ.ε. 135 ευρώ
Από 1.358 κ.ε έως 1.548 κ.ε. 240 ευρώ
Από 1.549 κ.ε έως 1.738 κ.ε. 265 ευρώ
Από 1.739 κ.ε έως 1.928 κ.ε 300 ευρώ
Από 1.929 κ.ε έως 2.357 κ.ε 660 ευρώ
Από 2.358 κ.ε έως 3.000 κ.ε 880 ευρώ
Από 3.001 κ.ε έως 4.000 κ.ε 1.000 ευρώ
Από 4.001 κ.ε και άνω 1.320 ευρώ
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg