Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Νευρίασε ο Γιωργάκης...

Παπανδρέου: «Εγώ ΠΑΣΟΚ ήμουν, είμαι και θα είμαι - δεν δέχομαι υποδείξεις  από όσους επιχειρούν να ποδηγετήσουν το κόμμα»

Για «προσπάθεια που έχει στόχο να πλήξει το πολιτικό του ήθος, την αξιοπρέπεια και τη συνέπειά του» έκανε λόγο ο πρώην Πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου, αναφερόμενος στις διαστάσεις που έχει λάβει τις τελευταίες ημέρες η παρουσία του στην παρουσίαση του βιβλίου της Μαριλένας Κοππά.


Με γραπτή δήλωση που διένειμε το βράδυ της Τετάρτης, ο Γ. Παπανδρέου εξαπέλυσε επίθεση εναντίον «σχολιαστών», αναφέροντας: «Σε αυτή την προσπάθεια κυριάρχησαν τα ψεύδη και η παραπλάνηση, από διάφορους σχολιαστές που ξαφνικά υποδύονται τους "Ηρακλείς του Κινήματος". Τώρα, η προσπάθεια αυτή επιχειρείται να αναβαθμιστεί με στημένες προβοκάτσιες και με τη χρήση κατασκευασμένων στοιχείων».

«Προειδοποιώ όσους πρωτοστατούν σε αυτή την προσπάθεια ότι δεν δέχομαι υποδείξεις από όλους εκείνους που χρόνια τώρα επιχειρούν να ποδηγετήσουν το ΠΑΣΟΚ, για να το καταστήσουν όργανο των επιδιώξεών τους» σημειώνει ο κ. Παπανδρέου συμπληρώνοντας ότι «ουδείς μπορεί με αναφορές στο πρόσωπό μου να παίζει παιχνίδια σε βάρος της Δημοκρατικής Παράταξης».

«Εγώ ΠΑΣΟΚ ήμουν, είμαι και θα είμαι. Και πριν και τώρα και μετά τις ευρωεκλογές. Αλήθεια, τότε, οι πάσης φύσεως σχολιαστές, πού θα βρίσκονται και στο όνομα ποιων θα δημοσιολογούν;» διερωτάται ο Γ. Παπανδρέου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg