Πέμπτη 1 Μαΐου 2014

Ιβάν Σαββίδης: «Θα ρίξω τον ΠΑΟΚ στη Γ' Εθνική»


Σαββίδης μαινόμενος: «Θα ρίξω τον ΠΑΟΚ στη Γ' Εθνική»
Ριζικές αλλαγές ετοιμάζει στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ ο Ιβάν Σαββίδης, όπως έκανε γνωστό μέσω δηλώσεων του...Ο μεγαλομέτοχος του «Δικεφάλου του Βορρά» φανέρωσε τη δυσαρέσκεια του για την οργάνωση του συλλόγου και όπως ενημέρωσε θα υπάρξει άμεσα νέο Διοικητικό Συμβούλιο, ενώ θα ζητήσει να μπουν σε αυτό και δύο οργανωμένοι οπαδοί.


Έδειξε ικανοποιημένος για την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, παρά την ισοπαλία, ενώ σχολίασε πως έγιναν λάθη από όλους, ακόμα και από τον ίδιο, στον τελικό του Κυπέλλου.

Σε ότι αφορά στην τιμωρία της ομάδας, τήρησε στάση αναμονής, καθώς θέλει να δει αν θα ισχύσει η αφαίρεση βαθμών από φέτος ή αν θα είναι για του χρόνου.

«Στον τελικό έγιναν λάθη από εμένα, από τον προπονητή, από όλη την οικογένεια του ΠΑΟΚ, επειδή εμείς πιστεύαμε ότι ο κύριος στόχος μας ήταν να περάσουμε τον Ολυμπιακό», σχολίασε επίσης.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε 

Για τον αγώνα με τον Αστέρα: «Για να μη φαίνομαι τόσο συναισθηματικός, μάλλον πρέπει να μιλάω λιγότερο. Αυτό που φοβόμουν ήταν ότι μετά από ένα τραγικό τελικό θα μπορούσαμε να πέσουμε πολύ κάτω. Παρακολουθώντας το παιχνίδι, όμως, είδα ότι τα παιδιά είχαν αρκετά καλή διάθεση».

Για τις άμεσες κινήσεις του:
«Αυτές τις μέρες θα κάνω κάποιες συναντήσεις που θα αφορούν στην οργάνωση. Κάποιους θα απολύσουμε, κάποιους θα προσλάβουμε, με κάποιους θα κάνουμε διάλογο. Δεν θα ήθελα μία τόσο σημαντική δυσαρέσκεια να περάσει απαρατήρητη. Θα βγάλουμε τα συμπεράσματά μας. Είπα στους παίκτες ότι σε όποιον δεν αρέσει η φανέλα μας να τη βγάλει, να πάρει τα χρήματά του. Όσοι θέλουν να μείνουν, πρέπει να παλεύουν. Τους είπα ότι πρέπει να ξαναφέρουν τη διάθεση στους οπαδούς. Μιλάμε για ποδόσφαιρο, υπάρχουν νίκες, υπάρχουν και ήττες. Σήμερα δε νικήσαμε αλλά δε μπορώ να θυμώνω μαζί τους. Έκαναν τη δουλειά τους».

Αν θα συμμετέχει ο ίδιος στο νέο διοικητικό συμβούλιο: «Δεν είναι ανάγκη να είσαι πρόεδρος για να διοικείς. Εγώ πάντα λέω ότι είμαι ένας από τους πιο φτωχούς ανθρώπους, επειδή δεν μου ανήκει τίποτα. Όλα ανήκουν στα παιδιά και στη γυναίκα μου. Και ο ΠΑΟΚ επίσης ανήκει στα παιδιά μου 50-50. Μου αρέσει που είναι ενεργοί και συμμετέχουν στα κοινά του ΠΑΟΚ, πιστεύω ότι από του χρόνου στο Λονδίνο θα κάνουν μαθήματα αθλητικού μάνατζμεντ. Θα προσπαθήσω να έρθω σε συμφωνία με τις μεγαλύτερες ομάδες για να εκπαιδευτούν. Θέλω ένας από τους γιους μου να δέσει τη ζωή του με τον ΠΑΟΚ. Εγώ θέλω να ζήσω πολλά χρόνια και να πεθάνω με αυτή τη φανέλα».

Για την τιμωρία από την ΕΠΟ:
«Δεν έχω ακούσει κάτι, από εσάς το μαθαίνω. Μείον τρεις βαθμούς από που; Αν αφορά τα πλέι οφ τότε η αντίδρασή μου θα είναι πολύ σκληρή. Πέρα από αυτό, αν δεν μπορούμε να συμπεριφερόμαστε σωστά, τότε θα πληρώνουμε πρόστιμα και αγωνιζόμαστε κεκλεισμένων των θυρών. Αν μας αφαιρέσουν τρεις βαθμούς, όμως, τότε πρέπει να κάνουμε την έρευνά μας και να δούμε ποιοι ήταν οι υπεύθυνοι γι αυτό»;

Αν έχει εντοπίσει τα προβλήματα της ομάδας: «Ναι αλλά είναι κάποια θέματα στα οποία δεν μπορώ να αναφερθώ. Κάτι θα ακούσετε, κάτι θα το κάνουμε πολύ διακριτικά. Κάποιους θα προσλάβουμε, με κάποιους θα κάνουμε διάλογο. Αύριο θα λύσω το διοικητικό συμβούλιο. Το διοικητικό συμβούλιο που δε δουλεύει σωστά πρέπει να λυθεί. Θα ζητήσω να συμμετέχουν στο νέο συμβούλιο δύο άτομα από τους οργανωμένους οπαδούς».

Αν αναζητεί προπονητή:
«Θα ήταν παράλογο να συζητάμε σήμερα για προπονητή, αφού έχουμε προπονητή. Το θέμα είναι ότι στον τελικό έγιναν λάθη από εμένα, από τον προπονητή, από όλη την οικογένεια του ΠΑΟΚ, επειδή εμείς πιστεύαμε ότι ο κύριος στόχος μας ήταν να περάσουμε τον Ολυμπιακό. Νικήσαμε σε εκείνο το παιχνίδι και πέσαμε συναισθηματικά. Ακόμη και οι οπαδοί φερόντουσαν σαν να παίζαμε στον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ και αυτό δεν μπορούσε να μην έχει επίδραση στους παίκτες. Δεν είναι σωστό να λέμε ότι φταίει ο προπονητής και πρέπει να τον διώξουμε».

Για τα συμπεράσματά του αυτά τα δύο χρόνια που είναι στην ΠΑΕ:
«Αυτά τα πρώτα δύο χρόνια μπήκαν κάποια χρήματα και κρατάω ότι έχω ακόμη πολλά να μάθω για το ελληνικό ποδόσφαιρο, που είναι αρκετά ιδιαίτερο. Στόχος μου είναι να σκεφτώ τι είδους ένεση πρέπει να κάνω στον ΠΑΟΚ για να αντέξει τις συνθήκες στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Αν το καταφέρω θα δούμε αλλαγές πολύ σύντομα, αλλά θα είναι πολύ δύσκολο όταν δεν χτίζεται ένα υπόβαθρο για μια μεγάλη ομάδα, να εγγυόμαστε ότι μπορούμε να πετύχουμε μεγάλους στόχους. Θα περιμένω άλλες δύο - τρεις μέρες και αν δεν γίνει κάτι θα αρνηθώ την έκταση στη Θέρμη και θα ζητήσω από τους φίλους του ΠΑΟΚ να μην ψηφίσουν στις εκλογές ανθρώπους που δεν μπορούν να λύσουν προβλήματα επί δύο χρόνια. Θέλουμε να γίνουμε μεγάλη ομάδα. Με εμένα δεν υπάρχει άλλο ενδεχόμενο πέρα από αυτό. Εγώ είμαι στον ΠΑΟΚ και γινόμαστε μεγάλη ομάδα, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος να χάνουμε την υγεία μας και το χρόνο μας.

Διαβάστε περισσότερα στο www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg