Το Maranello αποκαλύπτει την νέα 488 GTB, η οποία αντικαθιστά την 458, ενδίδοντας στην υπερτροφοδότηση.
Έτσι, αντί του ατμοσφαιρικού V8 κινητήρα των 4,5 λίτρων, στην καρδιά της 488 GTB φιλοξενείται ένας διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 με χωρητικότητα 3,9 λίτρων ο οποίος αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής διαθέσιμης από τις 3.000 σ.α.λ.
Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη επιδόσεων το ιταλικό μοντέλο υπόσχεται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα ενώ τα «0-200 χλμ./ώρα» απαιτούν 8,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 330 χλμ./ωρα.
Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω μιας αναβαθμισμένης εκδοχής του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων που συμπληρώνεται από σύστημα διαχείρισης ροπής. Νέο είναι και το σύστημα εξαγωγής το οποίο, σύμφωνα με την Ferrari υπόσχεται «ένα γεμάτο, καθαρό και απολύτως αναγνωρίσιμο ήχο».
Σε ό,τι αφορά την εμφάνισή της, στα στοιχεία που ξεχωρίζουν συγκαταλέγονται οι εισαγωγές αέρα, μπροστά από τα πίσω φτερά οι οποίες, αν και χωρίζονται σε δύο τμήματα, δεν μπορούν να «κρύψουν» τη συνάφεια τους με την αρχετυπική 308 GTB.
Τις διαφοροποιήσεις σε σχέση με την μέχρι σήμερα γνωστή 458, συμπληρώνει το συνολικά αναβαθμισμένο αεροδυναμικό kit με ανασχεδιασμένο spoiler μπροστά και πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν τα ενεργά αεροδυναμικά στοιχεία που αναλαμβάνουν να αυξάνουν την κάθετη δύναμη στον πίσω άξονα όταν απαιτείται.
Στο γνώριμο εσωτερικό, νέα είναι τα χειριστήρια, η σχεδίαση των αεραγωγών, ενώ βελτιωμένα είναι και τα σπορ καθίσματα. Τις διαφοροποιήσεις συμπληρώνει το νέο interface και τα νέα γραφικά του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και ο ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων.
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg