Στον απαιτητικό διαγωνισμό της Γερμανίας που πραγματοποιήθηκε στο Hockenheim, από τις 28 Ιουλίου έως τις 2 Αυγούστου, με αγωνιστικό μονοθέσιο, πήρε μέρος η ομάδα Κένταυρος του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας...
... η οποία ιδρύθηκε τον Οκτώβριο του 2009 από 12 προπτυχιακούς φοιτητές του τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών.καθώς κατάφερε πιο μπροστά, να ανταπεξέλθει με επιτυχία στα τεστ γνώσεων που αποτελούσαν απαραίτητη προϋπόθεση για τη συμμετοχή της,
Η συμμετοχή αυτή, τονίζει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Μαρία-Μαρίνα Μερκούρη, ένα από τα μέλη της ομάδας ήταν ιδιάζουσας σημασίας, καθώς στον εν λόγω διαγωνισμό επικρατεί ο υψηλότερος ανταγωνισμός αλλά και ο μεγαλύτερος βαθμός συμμετοχής Πανεπιστημίων από ολόκληρο τον κόσμο, συγκριτικά με τους υπόλοιπους διαγωνισμούς FSAE στην Ευρώπη.
Τα μέλη της ομάδας Κένταυρος όχι απλά κατόρθωσαν να τερματίσουν επιτυχώς σε όλα τα αγωνίσματα, αλλά και να καταλάβουν την 27η θέση μεταξύ των 71 ομάδων που συμμετείχαν, αποδεικνύοντας πως με το πέρασμα των χρόνων, προσθέτει η ίδια, η ομάδα δεν μένει στάσιμη και γίνεται εμφανώς όλο και πιο ανταγωνιστική, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις της και εξελίσσοντας τόσο το σχεδιαστικό όσο και το κατασκευαστικό κομμάτι. Το 2015 η ομάδα γίνεται ακόμη πιο ανταγωνιστική.
Εξελίσσει, προσθέτει, το μονοθέσιο της προηγούμενης χρονιάς Nessus και δημιουργεί τον Nessus R. Έπειτα από πολλές ώρες μελέτης και εργασίας τα μέλη συμμετέχουν για τρίτη συνεχόμενη χρονιά στην κατηγορία Class 1 (πλήρως κατασκευασμένο μονοθέσιο) σε διαγωνισμό Formula SAE, αυτή τη φορά στο διαγωνισμό της Γερμανίας στην πίστα του Hockenheim.
Η σημαντικότερη επιτυχία του διαγωνισμού ήταν, σύμφωνα με την κ. Μερκούρη, πως το μονοθέσιο πέρασε όλους τους τεχνικούς ελέγχους και όχι απλά κατάφερε να τερματίσει με επιτυχία σε όλα τα δυναμικά αγωνίσματα, αλλά και να καταλάβει μια ανταγωνιστική θέση σε καθένα από αυτά. Με την επιστροφή από την Γερμανία τα μέλη γύρισαν με ακόμη περισσότερη ενέργεια και μεράκι για να συνεχίσουν τη μελέτη για τον σχεδιασμό του τρίτου μονοθέσιου, η οποία είχε ήδη ξεκινήσει πριν από το διαγωνισμό.
Αντίστοιχα εγκώμια οφείλεται να δοθούν και στα δύο μέλη της ομάδας Γεώργιο Αναδιώτη και Νικολέτα Γιαννακού, σημειώνει η ίδια, για την διαρκεί ενεργή συμμετοχή τους στην ολοκλήρωση του project, καθ' όλη τη διάρκεια της χρονιάς, οι οποίοι δεν κατόρθωσαν να παραβρεθούν στην Γερμανία. Κλείνοντας, ενεργό ρόλο στην υλοποίηση αυτής της προσπάθειας είχαν οι χορηγοί της ομάδας.
Μέλη ομάδας:
Πετριτσόπουλος Κωνσταντίνος, Καρδαράς Φώτιος, Παπαδημητράκης Μύρωνας, Σαμαράς Τάσος, Αλιμονάκης Θεώδορος, Αναδιώτης Γεώργιος, Δούκα Στεφανία, Στάμου Φειδίας, Αναγνωστόπουλος Κωνσταντίνος, Βασιλόπουλος Διονύσιος, Καλιαμπέτσου Σταματία, Ντιούδης Σταύρος, Σχίζα Αγλαΐα, Γιαννακού Νικολέτα, Μερκούρη Μαρία-Μαρίνα, Κοσμίδης Πασχάλης, Λιόντος Κωνσταντίνος, Χατζηχαραλάμπους Ελευθερία.
Σκοπός της ομάδας Κένταυρος, σύμφωνα με την κ. Μερκούρη, ήταν ο σχεδιασμός και η κατασκευή ενός αγωνιστικού μονοθέσιου, με στόχο την συμμετοχή της σε παγκόσμιους διαγωνισμούς Formula SAE. Πέρα από τις βασικές γνώσεις που είχαν αποκομίσει από τη σχολή, η ομάδα ξεκίνησε με μηδενικές βάσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Μέσα από την προθυμία της για μάθηση, πρόοδο, αλλά και διάκριση, τονίζει στη συνέχεια, ξεκίνησε να συμμετέχει σε διαγωνισμούς από το 2011 και έπειτα, με συνεχή παρουσία κάθε χρόνο σε κάποια από τις διοργανώνεις του Formula SAE, πετυχαίνοντας σε αυτό το διάστημα σημαντικές διακρίσεις.
Το 2011 στο FSAE Italy (Varano), Class 3 (σχεδιασμός μονοθέσιου): 1η θέση στην γενική κατάταξη, 1η θέση στην ανάλυση κόστους.
Το 2012 στη Formula Student England (Silver- stone), Class 2 (σχεδιασμός και μερική κατασκευή μονοθέσιου): 3η θέση στο αγώνισμα του Σχεδιασμού, 5η θέση στην Παρουσίαση Επιχειρηματικού Πλάνου, 9η θέση στην γενική κατάταξη. Το 2013 στο FSAE Italy (Varano) Class 1 (σχεδιασμός και πλήρη κατασκευή μονοθέσιου): 1η θέση στην Παρουσίαση Επιχειρηματικού Πλάνου, 4η θέση στην Ανάλυση Κόστους.
Και το 2014 FSAE Hungary (Qyor) Class 1: 10η θέση στο δυναμικό αγώνισμα του SKidpad, 12η θέση στην Παρουσίαση Επιχειρηματικού Πλάνου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg