Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Kim Kardashian: "Αγαπώ το σώμα μου και στην εγκυμοσύνη"



Πολλοί ισχυρίστηκαν πως επρόκειτο για ένα ακόμα διαφημιστικό κόλπο όταν ανακοίνωσε πριν από μήνες την εγκυμοσύνη της...

Θέλοντας να αποδείξει ότι πράγματι είναι, η Kim ανέβασε καλοκαιρινές φωτογραφίες που επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές...

"Έχω μάθει να αγαπώ το σώμα μου σε κάθε του στάδιο. Κάθε σώμα είναι διαφορετικό και κάθε εγκυμοσύνη ξεχωριστή. Θα φουσκώσω κι άλλο και θα είναι πολύ όμορφο κι αυτό. Είμαι ευλογημένη που μπορώ να είμαι έγκυος και αισθάνομαι πολύ τυχερή"















"Πήρα τα αποτελέσματα και είμαι έγκυος» Πηγή: www.lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παράκληση να είστε κόσμιοι στους χαρακτηρισμούς σας, επειδή είναι δυνατόν επισκέπτες του ιστολογίου να είναι και ανήλικοι.
Τα σχόλια στα blogs υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.
HELLAS 2 NEWS blogg